Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
piątek, 30 maja, 2025
Strona głównaAktualnościByło Planet PR, jest Planet Partners. Agencja stawia na konsulting

Było Planet PR, jest Planet Partners. Agencja stawia na konsulting

Firma Planet PR z początkiem lutego 2019 roku przypieczętowała proces poszerzania kompetencji rebrandingiem i repozycjonowaniem. Od teraz jako agencja konsultingowa Planet Partners ma specjalizować się w doradztwie komunikacyjnym, realizowaniu kampanii i zarządzaniu kryzysowym. Nowych klientów będzie poszukiwać głównie w sektorze innowacji, publicznym i B2B.

Projekty Planet Partners mają mieć swoje początki w dziale analizy danych, którym zarządza Anna Watza, Managing Partner. Dzięki przetwarzanym informacjom powstają audyty, raporty rynkowe i strategie komunikacyjne. W ramach bieżącej obsługi agencja organizuje też treningi medialne, wdraża kampanie oraz organizuje wydarzenia.

Planet Partners jest jednak wyspecjalizowana w zarządzaniu kryzysowym. Agencja oferuje działania prewencyjne, deklaruje szybkie reagowanie na zdarzenia i proponuje klientom „terapię pokryzysową”. Składają się na nią m.in. działania, które mają na celu odbudowanie wizerunku firmy po kryzysie, oraz rekomendacje zmian w procedurach, dzięki którym ryzyko przyszłych kryzysów ma zostać ograniczone.

Dopełnieniem zmiany z Planet PR w Planet Partners jest odświeżona identyfikacja wizualna i nowa strona internetowa.


Po lewej stronie znajduje się poprzednie logo agencji, po prawej – nowe

Planet Partners nadal pozostaje członkiem sieci agencji komunikacyjnych GlobalCOM Network. (mp)

Czytaj też: Big data i PR. Jak korzystać z analityki danych?

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj