Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Było Planet PR, jest Planet Partners. Agencja stawia na konsulting. firma planet pr z początkiem lutego 2019 roku przypieczętowała proces poszerzania kompetencji rebrandingiem i repozycjonowaniem. od teraz jako agencja konsultingowa planet partners ma specjalizować się w doradztwie komunikacyjnym, realizowaniu kampanii i zarządzaniu kryzysowym. nowych klientów będzie poszukiwać głównie w sektorze innowacji, publicznym i b2b. projekty planet partners mają mieć swoje początki w dziale analizy danych, którym zarządza anna watza, managing partner. dzięki przetwarzanym informacjom powstają audyty, raporty rynkowe i strategie komunikacyjne. w ramach bieżącej obsługi agencja organizuje też treningi medialne, wdraża kampanie oraz organizuje wydarzenia. planet partners jest jednak wyspecjalizowana w zarządzaniu kryzysowym. agencja oferuje działania prewencyjne, deklaruje szybkie reagowanie na zdarzenia i proponuje klientom „terapię pokryzysową”. składają się na nią m.in. działania, które mają na celu odbudowanie wizerunku firmy po kryzysie, oraz rekomendacje zmian w procedurach, dzięki którym ryzyko przyszłych kryzysów ma zostać ograniczone. dopełnieniem zmiany z planet pr w planet partners jest odświeżona identyfikacja wizualna i nowa strona internetowa. po lewej stronie znajduje się poprzednie logo agencji, po prawej – nowe. planet partners nadal pozostaje członkiem sieci agencji komunikacyjnych globalcom network. (mp). czytaj też: big data i pr. jak korzystać z analityki danych?
Firma Planet PR z początkiem lutego 2019 roku przypieczętowała proces poszerzania kompetencji rebrandingiem i repozycjonowaniem. Od teraz jako agencja konsultingowa Planet Partners ma specjalizować się w doradztwie komunikacyjnym, realizowaniu kampanii i zarządzaniu kryzysowym. Nowych klientów będzie poszukiwać głównie w sektorze innowacji, publicznym i B2B.
Projekty Planet Partners mają mieć swoje początki w dziale analizy danych, którym zarządza Anna Watza, Managing Partner. Dzięki przetwarzanym informacjom powstają audyty, raporty rynkowe i strategie komunikacyjne. W ramach bieżącej obsługi agencja organizuje też treningi medialne, wdraża kampanie oraz organizuje wydarzenia.
Planet Partners jest jednak wyspecjalizowana w zarządzaniu kryzysowym. Agencja oferuje działania prewencyjne, deklaruje szybkie reagowanie na zdarzenia i proponuje klientom „terapię pokryzysową”. Składają się na nią m.in. działania, które mają na celu odbudowanie wizerunku firmy po kryzysie, oraz rekomendacje zmian w procedurach, dzięki którym ryzyko przyszłych kryzysów ma zostać ograniczone.
Dopełnieniem zmiany z Planet PR w Planet Partners jest odświeżona identyfikacja wizualna i nowa strona internetowa.

Po lewej stronie znajduje się poprzednie logo agencji, po prawej – nowe
Planet Partners nadal pozostaje członkiem sieci agencji komunikacyjnych GlobalCOM Network. (mp)
Czytaj też: Big data i PR. Jak korzystać z analityki danych?