W lutym 2019 roku marka farb i lakierów Dekoral zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Po ponad 20 latach zmieniono logotyp firmy, a także odświeżono wygląd opakowań.
Jak informuje marka, zmiana logo jest również elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest wzmocnienie wizerunku brandu Dekoral jako firmy nowoczesnej, a jednocześnie opierającej się na swojej tradycji. „Po 20 latach obecności na rynku przyszedł czas na zmiany. Wartości marki pozostają takie same, nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie i oczekiwania konsumentów. Chcemy, aby wizerunek marki Dekoral jasno komunikował, że jest ona marką na miarę naszych czasów – nowoczesną, innowacyjną i kreującą trendy” – komentuje Ewa Ostaszewska, Brand Manager Dekoral.
Zmieniona identyfikacja wizualna ma również repozycjonować markę tak, aby przyciągała ona młodszą grupę konsumentów.
W nowym logo obok nazwy firmy umieszczono trójkolorową gwiazdę, która ma symbolizować bogatą ofertę marki oraz wysoką jakość produktów, a ślady pędzla mają kojarzyć się z farbami. Dodatkowo zmieniony znak ma odmłodzić firmę oraz nadać jej nowej dynamiki – czytamy w komunikacie prasowym.
Po lewej stronie stare logo, po prawej nowe logo
Logo oraz system identyfikacji wizualnej marki zaprojektowała oraz opracowała agencja Rebrand z Wrocławia. (pm)