piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościFundacja Głośniej szuka wolontariuszy wśród PR-owców

Fundacja Głośniej szuka wolontariuszy wśród PR-owców

Fundacja Głośniej ogłosiła w marcu 2019 roku powstanie Społecznej Pomocy Komunikacyjnej, w ramach której specjaliści ds. PR będą mogli pomagać organizacjom pozarządowym w ramach działań pro bono. Organizatorzy inicjatywy mają już 15 pierwszych wolontariuszy, ale zachęcają kolejnych do zgłaszania się.

Jak tłumaczy Andrzej Jędrzejczak – założyciel Fundacji Głośniej – spotkania organizacji pozarządowych z wolontariuszami będą przyjmowały formę kilkugodzinnych burzy mózgów. Chętne NGO będą musiały wcześniej wypełnić brief, w którym opiszą swoją działalność oraz wyzwania komunikacyjne, z jakimi się borykają. Fundacja Głośniej na podstawie dostarczonych danych dobierze ekspertów-wolontariuszy.

„Organizacjom społecznym taka pomoc bardzo się przyda. Ich głos nie zawsze jest słyszany na równi z głosem biznesu czy polityków. Zwykle nie mają takiej siły przebicia lub środków finansowych. Ale liczymy, że nasza inicjatywa będzie równie interesująca dla drugiej strony” – pisze w przesłanym komunikacie Jędrzejczak. Jak zachęca koordynator Społecznej Pomocy Komunikacyjnej, eksperci-wolontariusze będą mogli nie tylko wspierać inicjatywy pro bono, lecz także zyskać okazję do networkingu z innymi profesjonalistami z branży.

Potencjalni wolontariusze mogą wypełnić ankietę, w której wskażą swoje umiejętności oraz dostępność czasową. Jak deklaruje Fundacja Głośniej, zakres zaangażowania ekspertów ds. komunikacji w projekt zależeć będzie jedynie od ich chęci i możliwości.

Jędrzejczak informuje, że spotkania będą początkowo organizowane głównie w Warszawie. Społeczna Pomoc Komunikacyjna jest na etapie zbierania chętnych wolontariuszy. Ich pomoc chce oferować organizacjom pozarządowym już niedługo. „Z naszych doświadczeń wynika, że z zainteresowaniem po stronie organizacji nie będzie problemu. Pierwsze tego typu spotkania mamy już za sobą – te doświadczenia zachęciły nas, by je rozwijać” – przyznaje szef Fundacji Głośniej.

Więcej informacji na temat inicjatywy oraz wspomniane ankiety znajdują się na stronie fundacjaglosniej.pl. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj