Marka Oriflame pod koniec kwietnia 2019 roku ruszyła z akcją #wzwiazkuznatura, która ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju, uwrażliwianie konsumentów na działania na rzecz natury i angażowanie ich w działania proekologiczne.
Ambasadorami kampanii zostali Barbara Kurdej-Szatan, Mikołaj Roznerski, Olga Kalicka, Cezary i Edyta Pazurowie, Anna Nowak oraz Michał i Paulina Będzimirowscy. To oni zapowiedzieli akcję Oriflame, publikując na swoich kanałach społecznościowych teaserowe spoty dotyczące tematyki związków. Dopiero później okazało się, że promują one kampanię marki. W kolejnych spotach ambasadorzy udzielają rad, jak inni mogą żyć w zgodzie z naturą.
Źródło: youtube.com/oriflamepoland
W ramach kampanii #wzwiazkuznatura firma przygotowała porady, konkursy i spotkania oraz szereg innych działań, które mają zachęcać konsumentów do wprowadzenia niewielkich zmian w codziennych czynnościach, które mogą mieć realny wpływ na środowisko.
Finałem akcji będzie zorganizowane przez markę wydarzenie LOVE NATURE DAY, które odbędzie się 19 maja 2019 roku w Elektrowni Powiśle. Osoby zainteresowane będą mogły dowiedzieć się na nim, jak mogą zadbać o „swój związek z naturą”.
Jak czytamy w komunikacie, Oriflame jako globalna marka „ma świadomość tego, że potrzeba mówić głośno o stanie środowiska i koniecznych zmianach, by je ratować”. Firma przyznaje także, że sama również chce dawać przykład i dlatego m.in. coraz więcej jej produktów jest w pełni biodegradowalnych oraz coraz częściej ogranicza półprodukty ropopochodne, zastępując je substancjami pochodzenia roślinnego. (pm)