sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualności4Frame zmienia się w Twożywo

4Frame zmienia się w Twożywo

4Frame przeszło rebranding i zmieniło nazwę na Twożywo. Agencja kreatywna informuje, że od teraz stawia na twórczą pracę oraz otwarte podejście „bez ram i ograniczeń”.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, impulsem do zmiany podejścia były szybko zmieniające się trendy oraz otoczenie. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać działania oparte o pracę zespołową i warsztatową. Najważniejsze dla agencji mają być otwarty umysł oraz chęć tworzenia.

Twożywo ma stawiać przede wszystkim na bliską współpracę z klientem. Celem agencji jest pełne zrozumienie klienta, jego planów oraz specyfiki branży.

nowe logo twozywo

Nowe logo twożywo

stare logo

Stare logo 4Frame

„Klienci potrzebują dzisiaj agencji do zadań specjalnych. Takich, które potrafią przekładać trendy i nowe narzędzia na personalizowane dla danej marki idee i rozwiązania. A te w efekcie przyniosą konkretne pieniądze do budżetu klienta” – mówi Marcin Kramek, Managing Partner, w Twożywo. „W naszym podejściu kluczowy jest pierwiastek ludzki. Dlatego stawiamy na interdyscyplinarne, seniorskie zespoły, płaską strukturę i sprawność procesów” – dodaje.

Nowa identyfikacja wizualna została uproszczona i uspójniona z nowym podejściem – czytamy w informacji prasowej. Zmiany mają pojawić się na stronie agencji oraz w kanałach i narzędziach komunikacyjnych. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj