Agencja interaktywna Berry Project wydzieliła podmiot o nazwie Berry Quest, który będzie specjalizować się w obsłudze rynku gier i e-sportu. Podlegająca pod agencję jednostka oferuje klientom całościową obsługę obejmującą m.in. działania PR i media relations, obsługę mediów społecznościowych oraz zarządzanie kryzysowe.
Wyróżnikiem marki ma być możliwość przeprowadzenia bezpłatnego audytu w 72 godziny, w czasie którego opracowane zostanie m.in. podsumowanie działań klienta w social mediach.
logo Berry Quest
„Żyjemy w zintegrowanym świecie, w którym skuteczna komunikacja ze społecznością graczy jest kluczem do zbudowania długotrwałej więzi. Pomagamy zmienić zwykłych użytkowników w oddanych miłośników marki.” – mówi Marcin Mystkowski, CEO Berry Project, który stoi również na czele nowej marki.
Berry Quest oficjalnie rozpoczyna działalność podczas wydarzenia Digital Dragons 2019, które odbywa się w Krakowie 27 i 28 maja 2019 roku. (ak)