Pod koniec maja 2019 roku LoveBrands Relations zaprezentowało odświeżone logo. Jak podaje agencja, zmieniony logotyp z czcionką, która ma imitować odręczne pismo, ma podkreślać, że marka stawia na budowanie relacji i siłę marketingu emocjonalnego. Animowana wersja znaku ma za to symbolizować dynamikę, elastyczność oraz kreatywność.
Nowe aniomowane logo
„Po pięciu latach działalności nie mamy zamiaru się zatrzymywać ani na chwilę. Wszystkie dotychczasowe doświadczenia, utwierdzają nas w przekonaniu, że zmiany są potrzebne, abyśmy mogli się rozwijać. Nowa identyfikacja wizualna to graficzny obraz tego, w którą stronę chcemy zmierzać” – powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu.
Poprzednie logo
Powstanie zmienionego logotypu związane jest z rozwojem firmy i wyodrębnieniem z jej struktur nowej marki – LoveBrands Events, która zajmować się będzie budowaniem strategii oraz całościową organizacją eventów. Podmiotem zarządzać będzie Dorota Bieniek-Kaska.
Logo LoveBrands Events
Za projekt odświeżonego znaku odpowiada Kamil Król, niezależny grafik. (pm)