Robert Karaś, rekordzista Polski w triathlonie, został w czerwcu 2019 roku ogłoszony ambasadorem marki samochodowej CUPRA. To jej pierwszy partner na rynku polskim. Współpraca ze sportowcem jest pierwszym elementem w projekcie wizerunkowym o „artystycznym charakterze” – informuje biuro prasowe.
CUPRA do lutego 2018 roku funkcjonowała jako nazwa wersji wyposażenia sportowych samochodów SEAT. Zadebiutowała potem jako samodzielna marka, która jest kierowana „do miłośników wyrafinowania i sportowych osiągów” – czytamy w informacji prasowej. Nawiązanie współpracy z ambasadorem ma podkreślać „nowy etap w historii marki”.
W ramach wspólnych działań Karaś będzie korzystał z CUPRY Ateca, pierwszego modelu hiszpańskiej marki. „Biorę udział w Ironmanach nie tylko po to, by zdobyć tytuł czy rozgłos, ale aby znowu pokonać siebie. Wymagam wiele od siebie, ale i od mojego otoczenia. By osiągać jak najlepsze wyniki, muszę mieć przy sobie to, co jakościowe, bezkompromisowe i efektywne” – komentuje współpracę sportowiec.
Za koncepcję i realizację działań odpowiada Walk PR, który obsługuje zarówno markę CUPRA, jak i SEAT (od stycznia 2019 roku). Projekt koordynuje zespół pod kierownictwem Matyldy Żemajtis, Senior Account Managera. (mp)