Studio Wiedzy, które od dekady funkcjonuje w polskiej branży HR, stworzyło agencję Grow, by „zunifikować komunikację i przedstawić wszystkie kompetencje pod jedną marką”. Firma, oprócz rozwijania się w kierunku employer brandingu i social mediów, od roku buduje zespół public relations.
Obecnie liczy on cztery osoby, a kieruje nim Joanna Pietrzak, dyrektor ds. komunikacji. „Działamy holistycznie i korzystamy z dorobku, narzędzi czy kompetencji każdego z działów. Prowadzimy działania PR-owe dla klientów EB-owych i HR-owych i na odwrót. Social media stają się nierozłącznym elementem tych działań” – pisze w wiadomości przesłanej PRoto.pl Pietrzak.
Agencja Grow współpracuje aktualnie z kilkunastoma markami. W portfolio ma m.in. MARS, Vision Express, LINK4, PLAY, innogy, SO! COFFEE, Inmedio, Relay, CRH, Grupę Żywiec, Nielsena, MC2Innovations czy Westhill Consulting. Kontynuuje też działania, którymi dotychczas zajmowało się Studio Wiedzy. Organizuje wydarzenia, takie jak np. Brunch EB czy HRnaŚniadanie, przygotowuje też cykliczny raport „#Trendy HR”. Prowadzi ponadto portal HRnews.pl.
Dyrektorem zarządzającym agencji Grow jest Łukasz Jarota. Funkcję dyrektora strategicznego pełni Agnieszka Borak. (mp)