Firma Agencja Kreatywna Lemon Media po siedmiu latach istnienia zmieniła nazwę na Agencja Kreatywna Lemoniada (AKLM). Początkowo świadczyła usługi z obszaru public relations, strategii marki, mediów społecznościowych, content marketingu czy influencer marketingu, jednak z czasem poszerzyła zarówno ofertę, jak i skład zespołu. Agencja wciąż jednak skupia się na branży deweloperskiej, biurach architektonicznych i funduszach inwestycyjnych.
Dotychczasowy wygląd logotypu
Lemoniada, oprócz przygotowywania komunikacji zewnętrznej i produktowej, proponuje klientom także pomoc w sytuacjach kryzysowych, doradztwo, a także nadzór i realizację kontaktów z opinią publiczną w trudnych sytuacjach. Agencja wspiera ponadto relacje inwestorskie oraz organizuje wydarzenia.
„Z potrzeby odświeżenia dotychczasowego wizerunku firmy, podkreślenia innowacyjności i niesztampowego spojrzenia na potrzeby partnerów oraz klientów zdecydowano się na zmianę nazwy, przebudowanie strony internetowej oraz zaprojektowanie nowych materiałów promocyjnych” – pisze w komunikacie Lemoniada.
Lemoniada w swojej historii współpracowała m.in. z Urzędem Miasta Krakowa, Skanska, Echo Investment, Medusa Group, Henniger Investment czy Metropolitan Invest.
Zespół agencji składa się obecnie z dziewięciu osób. Art Directorem jest Aga Brzostek. Za PR i marketing odpowiada Dawid Hajok, social mediami zajmuje się Łukasz Kąpielewski, Media Plannerką jest Anna Chmielarz, a project management leży w gestii Marty Krupy. Copywriterem jest Jakub Zuckerman, Łukasz Sakiewicz produkuje filmy, Kamil Łęcki projektuje strony internetowe, a Katarzyna Głowa zajmuje się grafiką. (mp)