Jedną z kategorii postów na LinkedInie są prośby o rekomendacje. Poszukiwania ekspertów, którzy mogliby pomóc w danym przedsięwzięciu, chcą ułatwić administratorzy portalu. Na swoim blogu ogłosili, że do edytora publikacji dodana zostanie nowa funkcja.
Przyjmie to formę prostego formularza, który usprawni wpisywanie szczegółów zlecenia i pomoże zebrać najważniejsze informacje. Dostęp do niego ma być widoczny w aplikacji mobilnej, u dołu ekranu, blisko dodanej w 2018 roku możliwości udzielania kudosów. Wypełniony formularz LinkedIn ma przetworzyć na krótki tekst. Administratorzy portalu radzą, by przejrzeć publikację przed udostępnieniem pod kątem błędów i sugerują, by dodać do niej hashtagi, które mogłyby ułatwić znalezienie eksperta.
Według danych LinkedIna, 36 proc. ankietowanych menedżerów znalazło freelancera dzięki poleceniom w mediach społecznościowych – czytamy na blogu.
LinkedIn pisze ponadto o innym ułatwieniu dla poszukujących zewnętrznego wsparcia. Jeśli dany freelancer wykorzystał niedawno zaprezentowaną funkcję, dzięki której mógł opisać świadczone przez siebie usługi, LinkedIn pozwoli znaleźć go dzięki nowym filtrom w wyszukiwarce. Dobierając je, wystarczy znaleźć kategorię „usługodawca”, i wybrać z listy nazwę usługi, na jakiej poszukującemu zależy. (mp)