Bartosz Dembiński we wrześniu 2019 roku ruszył z działalnością PR-ową pod swoim nazwiskiem – Bartosz Dembiński PR•Komunikacja.
Będzie oferował działania z obszaru doradztwa wizerunkowego, strategii komunikacji, PR-u kryzysowego, relacji z mediami, tworzenia treści oraz szkoleń. W tej chwili działalność prowadzi sam, ale nie wyklucza w przyszłości powiększenia zespołu.
Poprzednio przez ponad dwa lata Dembiński pracował jako Copywriter w krakowskiej agencji Hand Made. Pracował m.in. dla marek Idea Bank, Kompania Piwowarska (Książece, Kozel), Arctic+, Hoop Cola.
Wcześniej, w latach 2009-2016 był rzecznikiem prasowym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Stworzył biuro prasowe uczelni. Odpowiadał za kształtowanie jej wizerunku w mediach, konferencje prasowe, komunikację w sytuacjach kryzysowych, a także stworzenie i obsługę uczelnianych mediów społecznościowych czy realizację projektów z pogranicza PR-u i marketingu, takich jak projekty filmowe, organizacja debat i spotkań czy realizacja projektu „Mural AGH”.
Od marca 2019 roku jest także wykładowcą na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z media relations w Instytucie Przedsiębiorczości UJ.
Jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej (socjologia) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego (dziennikarstwo i komunikacja społeczna). (mb)