Sieć sklepów internetowych i detalicznych Sferis.pl przechodzi rebranding. Marka opiera swój wizerunek na motywie „sfery, kuli, punktu”. „Kula kojarzy się z otaczaniem troską, ciepłem, bezpieczeństwem, ale także z byciem w ruchu, bo stawiamy na aktywność i rozwój” – komentuje w komunikacie Małgorzata Radkiewicz, doradca zarządu spółki ACTION ds. marketingu e-commerce dla marki Sferis.pl.
Po prawej stronie poprzednie logo Sferis.pl, po lewej: nowe
Identyfikacja wizualna oparta jest na zieleni, kolorze, który marka wykorzystywała już wcześniej. Agencja Funktional, która odpowiada za rebranding, połączyła go z gradientowymi tłami kołowymi oraz typografią o wyrazistym kroju pisma i kolorze granatowym. „Tak rozpoznawalne, a przy tym pozytywnie nastrajające odbiorców połączenie barw, wzmocniliśmy przewodnim motywem graficznym – kropką. Pojawia się we wszystkich propozycjach graficznych marki, przywołując na myśl np. metkę z tradycyjnego sklepu” – opisuje agencja. Motyw kropki wykorzystano m.in. do stworzenia serii ikon dla sklepu internetowego.
Opracowanie nowej identyfikacji wizualnej (wraz z logo sieci sklepów) powiązano z nowym hasłem marki: „Bo lubię”. (mp)