Facebook aktualizuje markę firmy. Rozpoczął swoją działalność jako pojedyncza aplikacja, jednak teraz w obrębie koncernu funkcjonuje już kilka różnych platform, które służą użytkownikom w utrzymywaniu kontaktu z najbliższymi, łączeniu się społeczności i rozwijaniu działalności przedsiębiorstw – informuje newsroom.fb.com.
Jak czytamy, niektórzy internauci nie są świadomi tego, że korzystając z różnych dostępnych usług, jak np. Facebook, Messenger, WhatsApp czy Instagram, nadal znajdują się w obrębie tej samej firmy. Rebranding ma na celu wyjaśnienie, że te produkty pochodzą od Facebooka.
Nowe logo wykorzystujące „niestandardową” typografię i wielkie litery ma odróżnić wizualnie firmę od aplikacji, która zachowa własną markę – podaje dalej źródło.
Źródło: newsroom.fb.com
Nowy znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od tego, z jakiej platformy podlegającej Facebookowi będzie korzystał użytkownik. (kd)