Sieć sklepów z elektroniką NEONET zmienia system identyfikacji wizualnej z okazji 16. roku działalności na rynku. Marka prezentuje nowe logo, którego symbolika ma podkreślać nastawienie na dialog z klientem. Napis został wpisany w symbol dymka dialogowego.
„Skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz” – tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny agencji Brand New Attitude, z którą współpracowała marka przy zmianie swojego wyglądu.
Nowości w identyfikacji wizualnej dotyczą także warstwy kolorystycznej i typograficznej. Oprócz dotychczasowej czerwieni, w komunikacji pojawią się grafit, szarość i „symbolizująca elektryzujące okazje” zieleń. Sieć sklepów w ramach zmian odświeżyła wygląd swoich punktów stacjonarnych i sklepu internetowego.
Nowy wygląd sklepu stacjonarnego NEONET
Dotychczasowe logo NEONET
(mp)