Od 2020 roku wszystkie produkty Reeboka będą miały ujednolicone logo – informuje marka na stronie news.reebok.com. Jak czytamy, identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać skrzyżowanie fitnessu i mody. Znak powstał z połączenia dotychczasowego logo wektorowego oraz wordmarku „drop-R” (znaku słownego).
Celem zmian jest pokazanie, jak ważne dla marki jest jej dziedzictwo oraz połączenie „bogatej spuścizny i ekscytującej przyszłości”.
Nowe logo
„Pod jednym ujednoliconym logo wszystkie nasze produkty będą częścią jednej przejrzystej i zgodnej opowieści” – mówi Karen Reuther, VP of Creative Direction w Reeboku. „Wektor został stworzony jako logotyp z ikonicznych reebokowych bocznych pasków i krzyżowego wzoru, którego historia ma ponad pięćdziesiąt lat” – dodaje.
Jak czytamy dalej, wektorowe logo zostało po raz pierwszy użyte w 1992 roku i do tej pory pojawiało się na klasycznych produktach marki. Nowy znak jest unowocześnioną jego wersją.
Porównanie pierwszego logo z nowym
Nowy logotyp pojawi się na wszystkich produktach marki – zarówno tych sportowych, jak i lifestylowych: ubraniach, butach i akcesoriach. Firma ogłosiła także, że jeszcze w listopadzie 2019 roku wypuści ekskluzywną kolekcję z linii sportowej, na której będzie znajdował się już nowy znak.
Ostatnio używane przez firmę logo delta będzie nadal pojawiać się na wybranych produktach z linii CrossFit i ubraniach UFC.
Dotychczasowe logo delta
(ak)