sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWyraz – nowa agencja komunikacji wizualnej na rynku

Wyraz – nowa agencja komunikacji wizualnej na rynku

Na polskim rynku powstała nowa agencja – Wyraz. Firma będzie specjalizować się w komunikacji wizualnej – zajmie się projektowaniem, identyfikacją i brandingiem oraz pozycjonowaniem i strategią.

Założycielką i CEO agencji jest Małgorzata Bieroza. „Nasze rozmowy z klientami wskazują jasno, że na rynku brakuje agencji designerskiej z silnym zapleczem strategicznym. Postanowiliśmy połączyć te dwa obszary kompetencji i tworzyć skuteczny design oparty na wiedzy. To o tyle kluczowe, że przecież prace projektowe, szczególnie brandingowe, zazwyczaj idą w parze z większymi zmianami w obszarze marki. Bez strategii skazani jesteśmy na błądzenie lub zawierzenie intuicyjnym ocenom” – tłumaczy prezeska. Dodaje również, że przekonaniem agencji jest fakt, że design powinien być zarówno estetyczny i wpasowujący się w trendy, jak i skuteczny.

Wyraz

W informacji prasowej agencja tłumaczy, że jej założeniem jest działanie interdyscyplinarne oraz bazowanie na najnowszej wiedzy i aktualnym stanie nauki. Jak wyjaśnia Paweł Jasiński, Lead Strategist, szersze podejście ma pozwolić projektować „kompleksowe i efektywne rozwiązania”.

Jak czytamy, w nowej agencji zatrudniono osoby posiadające strategiczne myślenie o roli designu. Jedną z nich ma być Małgorzata Komorowski, New Business Manager, która odpowiadać będzie za rozwój biznesu i współprace z klientami.

Firma powstała w partnerstwie z agencją holistyczną Przestrzeń. „W wielu projektach, zwłaszcza związanych z pracą nad pozycjonowaniem czy relaunchem marek, design odgrywa bardzo istotną rolę. Według nas jest niezbędny do budowania skutecznego przekazu marketingowego, dlatego od samego początku traktujemy go jako nieodłączny element naszej pracy. Współtworząc Wyraz, mamy pewność, że zyskujemy stałego partnera w tym obszarze i gwarancję współpracy oraz projektów na najwyższym poziomie” – mówi Igor Zajda, Co-founder i strateg w Przestrzeni. Agencje mają uzupełniać się kompetencyjnie – ze strony Przestrzeni ma to być doświadczenie w pracy po stronie klienckiej oraz silne zaplecze konsultingowe i strategiczne, a ze strony Wyrazu – kompetencje w zakresie identyfikacji wizualnej marek oraz strategii brand design. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj