Na warszawskiej ulicy Przeskok pojawiła się w listopadzie 2019 roku nowa agencja StrategyWise, która specjalizuje się w obszarze public affairs (włącznie z doradztwem regulacyjnym), ryzyk reputacyjnych, kryzysów oraz strategicznej komunikacji korporacyjnej. Firma podaje też, że współpracuje z partnerami technologicznymi, dzięki czemu oferuje klientom platformy badawcze, narzędzia przetwarzania danych i „niestandardowe wykorzystanie kanałów mediów społecznościowych”.
Wśród założycieli nowej agencji znaleźli się Piotr Talarek, Barbara Paszkiewicz-Laskowska, Małgorzata Maliszewska – czyli eksperci od projektów komunikacyjnych – oraz Konrad Korobowicz, który specjalizuje się w rynku finansowym. Poza partnerami z Polski, agencja współpracuje z doradcami i firmami w Brukseli, Berlinie i Londynie.
„Łączy nas przekonanie, że zarządzanie sytuacją kryzysową powinno zacząć się na długo przed jej wystąpieniem. Lwia część naszej pracy wykonywana jest poza światłami reflektorów i często koncentruje się na zapobieganiu zagrożeniom reputacyjnym i regulacyjnym” – mówi w komunikacie Talarek, który w listopadzie 2019 roku rozstał się z inną agencją, którą zakładał, czyli TBT i Wspólnicy. Paszkiewicz-Laskowska i Maliszewska przez ostatnie lata również były związane z tą firmą. Spoza branży komunikacji jest natomiast Korobowicz, który jest inwestorem z 25-letnim doświadczeniem. Zdobywał je w w ANAVA Capital (jako Managing Partner), Capital Partners (Partner), był prezesem Inteligo i eCard. Ukończył prawo na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej, był stypendystą Lock Haven University.
Agencja ma pierwsze umowy. „Pracujemy obecnie z kilkoma klientami reprezentującymi branżę finansową, logistyczną, handlową” – mówi PRoto.pl Talarek. Nazwy zleceniodawców są poufne. (mp)