Aneta Kręglicka w styczniu 2020 roku została ambasadorką marki kosmetycznej Yoskine. Będzie wspierać swoim wizerunkiem promocję kosmetyków firmy. Modelka i miss świata pojawi się w pierwszej odsłonie kampanii już w lutym 2020 roku.
Działania promocyjne będą prowadzone w największych kanałach telewizyjnych, a także w luksusowych magazynach kobiecych, m.in. „Vogue” i „Twój Styl” oraz internecie. Planowane są także działania public relations. Kampania obejmie m.in. linie Yoskine Imperial, Yoskine Okinawa Green Caviar, Yoskine Tsubaki Slim Body, a także nowości marki.
„Wizerunek marki Yoskine doskonale współgra z tak wyrazistą osobowością” – mówi Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics, będącej właścicielem Yoskine. „Aneta Kręglicka jest kobietą o silnym charakterze, z pasją do działania, niebywale angażującą się w to, co robi. Czuję, że to będzie nieprzeciętna współpraca. Przed nami ważny okres w rozwoju marki” – dodaje.
Współpraca z ambasadorką ma podkreślić prestiż marki Yoskine, a także budować świadomość i wzmacniać wizerunek marki jako kosmetyków dla kobiet aktywnych i wymagających, dbających o harmonię w życiu i przykładających wagę do swoich wyborów.
Jak zauważa marka, założenia Yoskine wpisują się w słowa Anety Kręglickiej, która mówi, że „to czas w jej życiu, by przeznaczyć więcej uwagi sobie, relacjom oraz zadbać o siebie, o swoje zdrowie i o właściwe proporcje, pewien balans w życiu”. (kd)