Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Agnieszka Dygant dla Avonu. agnieszka dygant została ambasadorką marki avon. w jej najnowszej kampanii dygant promuje zapach her story. marka w przekazie chce pokazać, że każda kobieta jest autorką swojej historii i może być inspiracją dla innych. agnieszka dygant pojawiła się na okładce katalogu avon nr 3/2020, dostępnego na rynku od 6 lutego 2020 roku. w tym terminie również zostały wyemitowane spoty telewizyjne na antenie głównej stacji tvn, polsat i tvp, w kobiecych kanałach tematycznych, na platformach vod i ipla, a także w kinach helios, multikino i cinema city. dodatkowo kampania obejmuje swoim zasięgiem działania pr i promocję w mediach społecznościowych. „w kampanii her story chcemy podkreślić, że avon docenia każdy aspekt kobiecości. chcemy pokazać kobietom, że każda z nich jest dla nas ważna, a ich historie są dla nas wielką inspiracją, dlatego do wystąpienia w sesji zdjęciowej i spocie telewizyjnym zaprosiliśmy nasze ambasadorki piękna. to dla takich kobiet jak one stworzyliśmy zapach her story, który ma inspirować do podążania własną ścieżką. twarzą zapachu została agnieszka dygant. aktorka myśli i działa odważnie, ufa swoim wyborom, nie boi się iść pod prąd, dlatego motywuje wiele z nas do spełniania marzeń i pisania swojej własnej historii” – mówi anna werstler, dyrektor marketingu ce avon. koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez agencję wunderman thompson, którą w polsce zrealizowała agencja lemon. za zakup mediów odpowiada dom mediowy starcom, a za działania pr agencja garden of words. aktywacje w social mediach zostały przygotowane przez dział marketingu avon cosmetics polska. (kd).
Agnieszka Dygant została ambasadorką marki Avon. W jej najnowszej kampanii Dygant promuje zapach Her Story. Marka w przekazie chce pokazać, że każda kobieta jest autorką swojej historii i może być inspiracją dla innych.
Agnieszka Dygant pojawiła się na okładce katalogu Avon nr 3/2020, dostępnego na rynku od 6 lutego 2020 roku. W tym terminie również zostały wyemitowane spoty telewizyjne na antenie głównej stacji TVN, Polsat i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych, na platformach VOD i Ipla, a także w kinach Helios, Multikino i Cinema City. Dodatkowo kampania obejmuje swoim zasięgiem działania PR i promocję w mediach społecznościowych.
„W kampanii Her Story chcemy podkreślić, że Avon docenia każdy aspekt kobiecości. Chcemy pokazać kobietom, że każda z nich jest dla nas ważna, a ich historie są dla nas wielką inspiracją, dlatego do wystąpienia w sesji zdjęciowej i spocie telewizyjnym zaprosiliśmy nasze Ambasadorki Piękna. To dla takich kobiet jak one stworzyliśmy zapach Her Story, który ma inspirować do podążania własną ścieżką. Twarzą zapachu została Agnieszka Dygant. Aktorka myśli i działa odważnie, ufa swoim wyborom, nie boi się iść pod prąd, dlatego motywuje wiele z nas do spełniania marzeń i pisania swojej własnej historii” – mówi Anna Werstler, dyrektor marketingu CE Avon.
Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez agencję Wunderman Thompson, którą w Polsce zrealizowała agencja Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje w social mediach zostały przygotowane przez dział marketingu Avon Cosmetics Polska. (kd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Agnieszka Dygant dla Avonu. agnieszka dygant została ambasadorką marki avon. w jej najnowszej kampanii dygant promuje zapach her story. marka w przekazie chce pokazać, że każda kobieta jest autorką swojej historii i może być inspiracją dla innych. agnieszka dygant pojawiła się na okładce katalogu avon nr 3/2020, dostępnego na rynku od 6 lutego 2020 roku. w tym terminie również zostały wyemitowane spoty telewizyjne na antenie głównej stacji tvn, polsat i tvp, w kobiecych kanałach tematycznych, na platformach vod i ipla, a także w kinach helios, multikino i cinema city. dodatkowo kampania obejmuje swoim zasięgiem działania pr i promocję w mediach społecznościowych. „w kampanii her story chcemy podkreślić, że avon docenia każdy aspekt kobiecości. chcemy pokazać kobietom, że każda z nich jest dla nas ważna, a ich historie są dla nas wielką inspiracją, dlatego do wystąpienia w sesji zdjęciowej i spocie telewizyjnym zaprosiliśmy nasze ambasadorki piękna. to dla takich kobiet jak one stworzyliśmy zapach her story, który ma inspirować do podążania własną ścieżką. twarzą zapachu została agnieszka dygant. aktorka myśli i działa odważnie, ufa swoim wyborom, nie boi się iść pod prąd, dlatego motywuje wiele z nas do spełniania marzeń i pisania swojej własnej historii” – mówi anna werstler, dyrektor marketingu ce avon. koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez agencję wunderman thompson, którą w polsce zrealizowała agencja lemon. za zakup mediów odpowiada dom mediowy starcom, a za działania pr agencja garden of words. aktywacje w social mediach zostały przygotowane przez dział marketingu avon cosmetics polska. (kd).