Obuwie Crocs ma nową ambasadorkę. Twarzą marki na 2020 rok została indyjska aktorka i aktywistka Priyanka Chopra Jonas. Współpraca opiera się na promocji czwartej edycji kampanii „Come as you are” oraz prowadzeniu działań na rzecz UNICEF.
Kampania „Come as you are” promuje ideę, że moda i wygoda mogą iść ze sobą w parze. „Bądź stylowy bez względu na to, kim jesteś i czym się zajmujesz. Każdy ma prawo czuć się we własnych butach komfortowo. Priyanka ośmiela konsumentów i pokazuje, w jaki sposób można wykreować buty, by pasowały do każdej stylizacji” – czytamy w informacji prasowej.
Materiały promocyjne pojawią się w formie cyfrowej, drukowanej oraz w mediach społecznościowych i sklepach marki. Kampania prowadzona będzie ze szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Chin i Korei Południowej.
Ważnym elementem współpracy jest też wsparcie UNICEF. Priyanka Chopra Jonas, jako wieloletnia ambasadorka dobrej woli, zajmie się darowiznami na rzecz dzieci z całego świata. Z informacji zamieszczonych na instagramowym profilu Crocs wynika, że przekazano już 50 tys. par butów potrzebującym dzieciom.
Źródło: instagram.com/crocs
Do grona ambasadorów Crocs na rynek azjatycki dołączyła także chińska aktorka Yang Mi. Twarzami marki pozostają nadal aktorka Zooey Deschanel, południowokoreańska piosenka i aktorka Kim Sejeong oraz japońska aktorka Suzu Hirose. (ak)