Pinterest poinformował o wprowadzeniu nowej funkcji o nazwie Shopping Spotlights. Polega ona na zakupowych rekomendacjach ze strony wydawców i ekspertów zajmujących się m.in. modą czy gotowaniem. Użytkownicy będą mogli w łatwy sposób kupować produkty z polecenia lub te, które obecnie cieszą się popularnością w serwisie.
Źródło: newsroom.pinterest.com
Jak czytamy, pierwsze rekomendacje będą pochodzić od Elaine Welteroth, dziennikarki i redaktorki naczelnej magazynu „Teen Vogue”, Blair Eadie, blogerki modowej, oraz Sarah Sherman Samuel, dekoratorki wnętrz. Dołączyć do nich mają wydawcy Refinery29, Domino, Who What Wear, „InStyle”, „Nylon” i „Harper’s Bazaar”.
Źródło: newsroom.pinterest.com
Shopping Spotlights będzie można znaleźć w zakładce do wyszukiwania pinów razem z artykułami, w których uwzględniono piny produktów zalinkowane do zewnętrznych stron producentów. Opcja ma być udostępniona w najbliższych dniach w wersji Pinteresta na przeglądarki internetowe oraz w aplikacjach w systemach Android i iOS. (ak)