1 czerwca 2020 roku Gameset i grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) podpisały list intencyjny dotyczący fuzji podmiotów. Gameset zostaje włączone do LTTM, w wyniku czego na polskim rynku pojawi się nowa agencja gaming marketingu.
Nowa agencja działać pod zachowaną marką Gameset. Będzie połączeniem Gameset i gamingowego działu sieci Lifetube. Na czele podmiotu staną Paweł Stano, wiceprezes LTTM, Piotr Bombol, założyciel Gameset (obejmie stanowisko Managing Partnera), oraz Michał Kołodziej, szef działu gaming w Lifetubie (obejmie stanowisko Business Development Partnera). Oprócz nich w agencji pracować będzie 20 specjalistów, a w sieci znajdzie się 265 gamerów.
Zarząd Gameset. Od lewej: Piotr Bombol, Paweł Stano, Michał Kołodziej
Gamingmarketingowa agencja w swoich działaniach skupi się na strategicznej obsłudze marek (od pozycjonowania, do realizacji gamingowych kampanii 360), współpracy ze streamerami, esportowcami i influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów, turniejów esportowych przy współpracy z reklamodawcami i wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu.
„Od wielu lat, równolegle do rozwoju rynku influencer marketingu w Polsce, obserwujemy ogromny wzrost potencjału gamingu – jako fenomenu społecznego, profesjonalizującego się rynku i jako narzędzia marketingowego o ogromnym potencjale. Nieustannie rośnie liczba graczy, e-sportowców oraz długo oglądanych treści gamingowych, na takich platformach jak YouTube czy Twitch. Dzięki połączeniu z Gameset będziemy mogli w pełni odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów w tym obszarze, rozwijać branżę gamingu i gaming marketingu w Polsce oraz oferować najbardziej profesjonalne kampanie 360 w tym segmencie” – mówi Paweł Stano, wiceprezes LTTM.
Logo Gameset
„Od lat współpracujemy z setkami gamerów, a w ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy kilka tysięcy współprac na linii marka-gamer. Dzięki fuzji będziemy mogli przenieść je na jeszcze wyższy poziom, a wielu klientów przekonać do wpisania gaming marketingu w ich strategię komunikacji” – dodaje Michał Kołodziej, Business Development Partner Gameset.
Gameset, po dołączeniu do grupy LTTM, będzie zrzeszał ponad 265 kanałów o tematyce gamingu, technologii i esportu, w tym ponad 15 kanałów na YouTubie, które przekroczyły milion subskrypcji. (ak)