Agencja influencer marketingu GetHero odświeżyła swój wizerunek. Wprowadziła nowe logo, systemowy key visual, zmieniła także biuro. Nowa identyfikacja ma odzwierciedlać zmiany, które dokonały się na przestrzeni lat w firmie.
W nowym logo główny znak – maska herosa – został zastąpiłony hashtagiem nawiązującym do profilu działalności agencji influencer marketingu specjalizującej się m.in. w kampaniach na platformach YouTube, Instagram czy TikTok. W odmienionej identyfikacji wizualnej agencja chce podkreślić swoją stabilną sytuację oraz nieprzerwany rozwój, nawet w czasie globalnego kryzysu. Ma o tym świadczyć również nowe biuro, do którego pracownicy agencji wracają w niezmienionym składzie po okresie izolacji. Za opracowanie i wprowadzenie rebrandingu odpowiada NUO studio.
Poprzednie logo GetHero
„Nowe logo zostało stworzone w oparciu o wartości i doświadczenie GetHero, a w procesie jego tworzenia brał udział także zespół agencji. Pochylenie logotypu pokazuje wzrost siły, oddziaływania i zasięgu. Hashtag natomiast definiuje Internet i social media, bowiem stał się w nich najpopularniejszym symbolem. Podkreśla on także misję agencji, jaką jest wzmacnianie świadomości marek poprzez influencer marketing. Nieprzypadkowo hashtag umiejscowiony został w słowie »hero«. W ten sposób podkreślamy istotną rolę bohatera marki, którym w obecnych czasach niewątpliwie jest influencer. Elementem łączącym stare i nowe logo jest wyróżnienie litery »H« oraz żółty kolor. Na bazie symbolu opracowaliśmy także systemowy key visual oraz szereg różnych materiałów, umożliwiających dalsze tworzenie spójnych grafik, podkreślających unikalny charakter marki i budujących jej świadomość wśród odbiorców” – tłumaczy Magdalena Fudali, Co-Founder, projektant graficzny w NUO Studio.
Tobiasz Wybraniec, prezes GetHero, podkreśla też, że kryzys związany z pandemią nie wpłynął na zaplanowane wcześniej działania związane z rebrandingiem. (kd)