30 czerwca 2020 roku MADOGZ poinformowało o utworzeniu nowego działu, który zajmie się personal brandingiem. Agencja będzie odpowiadać za wspieranie rozwoju marek własnych klientów, zarządzanie ich wizerunkiem oraz działania sprzedażowe.
Działem pokieruje Magdalena Loose, która rozpoczęła pracę w agencji jako Account Director. Loose posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z markami i influencerami. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała w TalentMedia, gdzie jako Client Service Director zarządzała działami client service, produkcji i postprodukcji. Wcześniej związana była z agencjami takimi jak Kalicińscy.com i Isobar. Doświadczenie zawodowe zdobywała, realizując projekty m.in. dla marek Ferrero, Disney Polska, Škoda i Virgin Mobile.
Magdalena Loose
W związku z utworzeniem nowego działu agencja podpisała umowę z Agnieszką Winnicką – ekspertką z polskiej branży ślubnej, obecnie pełniącą funkcję prezesa Polskiego Związku Branży Ślubnej. W ramach współpracy MADOGZ będzie całościowo obsługiwać influencerkę – zajmie się m.in. zarządzaniem jej wizerunkiem, współpracą reklamową z markami oraz udziałem w konferencjach, eventach i szkoleniach.
Agnieszka Winnicka
(ak)