TikTok poinformował o wprowadzeniu nowych rozwiązań, które pozwolą małym i średnim firmom wypromować się w serwisie. Funkcje pojawią się na nowej platformie biznesowej – TikTok For Business.
Jak tłumaczy portal społecznościowy, globalna dostępność samoobsługowych opcji reklamowych pozwoli markom dotrzeć do nowych odbiorców i zoptymalizować kampanie marketingowe. „Wciągające, krótkie filmy na TikToku dają firmom możliwość uczestnictwa i współpracy ze społecznością znaną z kreatywności, pomysłowości i radości” – mówi Blake Chandlee, Vice President, Global Business Solutions w TikToku. „Wraz z kolejnymi rozwiązaniami marketingowymi ewoluujemy, nieustannie budujemy przyszłość i dążymy do zaspokojenia rosnących potrzeb naszych partnerów. Cieszymy się, że możemy nadal wspierać naszą społeczność, zapewniając narzędzia i zasoby dla właścicieli małych i średnich firm, aby pokonywać trudne czasy” – dodaje Chandlee.
W związku z tym od lipca 2020 roku menedżer reklam dla firm umożliwia im dotarcie do odpowiednich użytkowników serwisu za pomocą prostego interfejsu. Czytamy, że dzięki nowym kreatywnym narzędziom i funkcjom rozpoczęcie działań na dużą skalę na TikToku jest teraz łatwiejsze. Na platformie biznesowej pojawiły się rozwiązania takie jak elastyczne budżety (dzięki którym firmy będą mogły dostosować swoje wydatki reklamowe w dowolnym momencie), inteligentne targetowanie (które umożliwi dotarcie do nowych zaangażowanych odbiorców) oraz konta biznesowe (zapewnią one dodatkowe narzędzia, dostosowane do potrzeb firm, m.in. analizy wyników i współpracy z odbiorcami).
W czasie, gdy małe i średnie firmy ucierpiały z powodu pandemii koronawirusa, TikTok wprowadza również nowy program Back-to-Business. Na jego podstawie chętni mniejsi przedsiębiorcy mogą otrzymać 100 mln dol. kredytu reklamowego do wykorzystania w okresie odbudowy. Usługa jest już dostępna na całym świecie – o udzielenie kredytu można ubiegać się na stronie tiktok.com/business/en/back-to-business-program.
Więcej informacji na temat nowych rozwiązań można znaleźć na biznesowej platformie TikToka. (ak)