piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Robert Korzeniowski dla Doppelherz

Ambasadorzy marek: Robert Korzeniowski dla Doppelherz

Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski, lekkoatleta i chodziarz, został ambasadorem marki Doppelherz. Sportowiec weźmie udział w kampanii „Siła Ruchu”. Jest ona odpowiedzią na ostatnie wydarzenia: konieczność izolacji społecznej w ramach #ZostańWDomu sprawiła, że aktywność fizyczna wielu osób była bardzo ograniczona. Teraz, po zniesieniu wielu obostrzeń, marka Doppelherz chce kontynuować swoją strategię promowania aktywności ruchowej. Przez najbliższy rok w te działania będzie zaangażowany Robert Korzeniowski.

Olimpijczyk w ramach kampanii pokaże, jak przez aktywność fizyczną zadbać o układ kostno-stawowy, odporność i psychikę. Współpraca obejmuje m.in. filmy instruktażowo-motywacyjne, materiały fotograficzne, publikację artykułów czy reklamy z wizerunkiem ambasadora. Sportowiec opowie też o początkach swojej pasji, motywacji oraz sile, jaka kryje się w ruchu. Materiały będą umieszczane na stronie internetowej kampanii, w kanałach marki Doppelherz, a także na profilach Korzeniowskiego.  

Korzeniowski będzie także promować akcję konkursową, w której nagroda główna to indywidualny trening z mistrzem. Wszystkie działania wspierane będą kampanią display i wideo (Google, Facebook). Komunikacja odbywać się będzie w myśl zasady, że sport to zdrowie, jednak pod warunkiem, że mądrze wykorzystamy potencjał naszej „Siły Ruchu”, dbając o kondycję stawów i całego układu ruchu.

„Włączyłem się do akcji »Siła Ruchu«, żeby opowiedzieć i pokazać, jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, aby wzmocnić ciało i unikać kontuzji, jak mądrze odbudować kondycję i wrócić do formy sprzed koronawirusa oraz jak w tym wszystkim pomoże nam dobrze skomponowana dieta” – mówi Robert Korzeniowski. „Wiem, że aktywność fizyczna może sprawić, że będziemy się czuć lepsi, zwycięscy i silniejsi, zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Moje mistrzostwa olimpijskie są zobowiązaniem do tego, by uczyć innych odkrywania mistrzostwa w sobie i uzyskiwania poprawy jakości życia, a przez to i wzrostu samego apetytu na życie. Taka jest moja życiowa misja” – dodaje ambasador.

Kampania skierowana jest zarówno do osób uprawiających sport amatorsko, półprofesjonalnie, jak i osób starszych, wymagających suplementacji kolagenem, w związku z czym w witrynie kampanii powstała też edukacyjna strona „Strefa sprawnych stawów”, poświęcona produktom marki.

Za koncept strategiczno-kreatywny oraz jego realizację odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, współpracującej z marką Doppelherz od stycznia 2020 roku, a za zakup mediów – Veneo Performance. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj