Ogłoszono laureatów konkursu Stevie Awards 2020 roku. Wśród zwycięzców znalazły się agencje z Polski, które łącznie zostały wyróżnione 12 razy: złoto przyznano pięć razy, srebro – trzy razy, a brąz – cztery razy.
Podwójne złoto powędrowało do Public Dialog. Agencja zajęła pierwsze miejsce w kategoriach „Communications or PR Campaign of the Year – Corporate Communications” i „Communications or PR Campaign of the Year – Community Engagement” za projekt „Mali ratownicy”, w ramach którego ratownicy szkolili najmłodszych z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
Agencją, która dwa razy zajęła pierwsze miejsce, jest także WebTalk. Złoto przyznano firmie w kategoriach „Marketing Campaign of the Year – Agricultural / Industrial / Building” – za akcję „TYTANIT – Brand Revival Story” (Tytanit jest symulatorem wzrostu i plonowania roślin) – oraz „Marketing Campaign of the Year – Home Furnishings & Appliances” – za kampanię wizerunkową „MAXFLIZ: Inside Out – Promoting & Repositioning Campaign” (MAXFLIZ jest producentem wyposażenia do kuchni i łazienki).
Złoto powędrowało również do RTB House. Agencja zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Marketing/Public Relations Solution” za rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję „RTB House AI Full-funnel Marketing Solutions”. Oprócz tego firmie udało się stanąć na podium jeszcze dwa razy: drugie miejsce zajęła w kategorii „Most Innovative Company of the Year – Up to 2,500 Employees”, a na trzecim miejscu znalazła się w kategorii „Artificial Intelligence/ Machine Learning Solution” za rozwiązanie „The RTB House Deep Learning-based AI Solution”.
Srebro otrzymały także poznańska firma Merixstudio, która drugie miejsce zajęła w kategorii „Company of the Year – Computer Software – Medium-size”, oraz agencja Catchers – za projekt „#URATUJLATO” w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – COVID-19-related Information”. Ta sama akcja promowana przez Catchers została nagrodzona także brązem w kategorii „Most Valuable Service”.
Polskie agencje otrzymały również kolejne dwie brązowe statuetki. Kampania „20 lat Pasaży Tesco”, którą realizowało Platinium Cast, zajęła trzecie miejsce w kategorii „Branded Content Campaign of the Year”, a projekt „Onko-Olimpiady”, który Clue PR realizowało dla Fundacji Spełnionych Marzeń, został nagrodzony w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Non-Profit / Charity”.
Gala finałowa konkursu odbędzie się 1 grudnia 2020 roku i będzie mieć formę wirtualnej ceremonii. Pełną listę zwycięzców można znaleźć na stronie. (ak)