Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości ogłosiła przetarg na świadczenie usług PR. Szuka agencji, do której zadań będzie należało budowanie marki, wiarygodności i pozycji na rynku fundacji jako eksperta w procesie transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, kreowanie wizerunku oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
Wybrana firma będzie odpowiadać za prowadzenie biura prasowego (w tym m.in. pozycjonowanie przedstawicieli fundacji w mediach), prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter i LinkedIn) oraz doradztwo i prowadzenie inicjatyw z zakresu public relations „w odpowiedzi na szanse i zagrożenia, które pojawią się w trakcie współpracy”.
Zgłaszać mogą się jedynie firmy, których działalność obejmuje społeczną i zawodową integrację osób, które należą do grup społecznie marginalizowanych. Od oferentów wymaga się też doświadczenia w realizacji projektów PR – wymaganie będzie spełnione, jeśli w ciągu ostatnich trzech lat (lub w czasie trwania działalności firmy, jeśli istnieje ona krócej niż trzy lata) zrealizowali co najmniej pięć projektów PR z obszarów nowoczesnych technologii oraz prowadzenia biura prasowego przez łącznie minimum dwa lata (w tym dla jednego klienta przez co najmniej sześć miesięcy). Agencje muszą także dysponować odpowiednimi członkami zespołu: doradcą klienta, copywriterem lub Content Specialist oraz Ghost Writerem (dwie ostatnie funkcje może pełnić jedna osoba).
Fundacja będzie współpracować z wybraną agencją przez 18 miesięcy od momentu podpisania umowy. Całkowita wartość zamówienia to ponad 243 tys. zł netto.
Oferty można składać listownie na adres Fundacji lub za pośrednictwem platformy do 22 września 2020 roku do godziny 10:00.
Szczegółowe informacje o przetargu można znaleźć na stronie. (ak)