sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościCommfort Group zmienia się w Commfort Public & Trade Relations

Commfort Group zmienia się w Commfort Public & Trade Relations

We wrześniu 2020 roku warszawska agencja Commfort Group zmieniła się w Commfort Public & Trade Relations. Zmiany związane są z poszerzeniem usług firmy o całościowy konsulting w obszarze Trade Relations.

Agencja powstała w 2008 roku. Jej właścicielką i CEO jest Katarzyna Dębicka. Do tej pory firma oferowała usługi takie jak PR korporacyjny, PR produktowy, media relations i prowadzenie biura prasowego. Do grona jej klientów należą m.in. Medora, SerwNet, World ’s Stars Model Agency, GPW, Archidzieło, Dior i HTC.

Jak czytamy w informacji prasowej, przeprowadzenie wielu kampanii wizerunkowych czy projektów doradczych z zakresu PR-u, komunikacji kryzysowej i produktowej oraz CSR-u zbudowało pozycję agencji na rynku i zachęciło właścicielkę do poszerzenia kompetencji o obszar Trade Realtions i poszerzenie potencjału handlowego klientów.

„Od lat opowiadamy angażujące historie marek, dbamy o ich wizerunek, gwarantujemy naszym klientom z różnych branż doskonałe relacje z ich wszystkimi interesariuszami – partnerami biznesowymi, mediami, własnym personelem. W ramach szeroko pojętego Public Relations jesteśmy ich ustami, które ogłaszają sukcesy, a gdy trzeba, odpowiadają nawet na najtrudniejsze pytania. Pokazujemy, jacy są wyjątkowi, innowacyjni oraz odpowiedzialni. Z pełnym zaangażowaniem i zapasem pomysłów tworzymy dla naszych klientów nowoczesne biura prasowe, wsłuchani w ich szczególne potrzeby i zmienne wymagania rynku. Teraz jako Commfort Public & Trade Relations chcemy, aby wszyscy dowiedzieli się, jak wiele nasi klienci mają do zaproponowania, jak unikatowa jest ich oferta oraz dlaczego warto wybierać właśnie ich produkty i usługi” – mówi Katarzyna Dębicka.

Katarznyna Dębicka

Katarzyna Dębicka

Commfort Public & Trade Relations ma nowe logo. Znak został stworzony przy współpracy Katarzyny Dębickiej i zespołu agencji. Pracę wykonała grafik Lidia Suchecka. Jak tłumaczy firma, zależało jej, aby zachowana została część charakterystyczna starego logotypu – podwójna litera „m”. Kolor czerwony został za to zastąpiony czernią, ponieważ, jak twierdzi agencja, w biznesie jest to kolor bardziej elegancki oraz kojarzy się z autorytetem i zdecydowaniem. Font oraz podtytuł „Public& Trade Relations” mają na celu informować klientów o rodzaju oferowanych przez agencję usług.

Stare logo

Stare logo

Nowe logo

Nowe logo

Jak przekazuje agencja, jej usługi zostały teraz rozbudowane o tworzenie ofert handlowych, negocjacje umów dystrybucyjnych oraz cen dla produktów i usług.

W ramach nowego obszaru usług w agencji pojawią się nowe osoby posiadające kompetencje w zakresie handlu zagranicznego – obecnie prowadzona jest rekrutacja. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj