piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPinterest wprowadza nowe funkcje dotyczące zakupów i reklam

Pinterest wprowadza nowe funkcje dotyczące zakupów i reklam

Pinterest poinformował, że wprowadza nowe funkcje dla reklamodawców, aby pomóc im w okresie przedświątecznym. Jak tłumaczy portal społecznościowy, w tym roku z powodu pandemii robienie zakupów w internecie jest popularniejsze niż kiedykolwiek – będzie tak również przed świętami Bożego Narodzenia, kiedy handel generalnie kwitnie najbardziej. Dlatego też serwis zdecydował się m.in. na dodanie reklam obok wyników wyszukiwania oraz nowych statystyk dotyczących płatnych i bezpłatnych treści.

Czytaj także: Instagram udziela wskazówek na temat sprzedaży w aplikacji

Pinterest wskazuje, że w pierwszej połowie 2020 roku zauważył większe zainteresowanie robieniem zakupów w serwisie. Portal społecznościowy zwraca uwagę, że proces zakupów wiąże się również z poszukiwaniem inspiracji – z tego powodu udostępnia nowe miejsca, w jakich będą mogły pojawiać się reklamy. Płatne treści promocyjne będą wyświetlane w Pinterest Lens (funkcji, która pozwala wyszukiwać produkty za pomocą aparatu w urządzeniu mobilnym), zakładce „Shop” w wyszukiwarce oraz bezpośrednio w pinach.

Pinterest

Źródło: newsroom.pinterest.com

Nową funkcją będzie także możliwość sprawdzenia statystyk dotyczących płatnych i bezpłatnych treści – będą mogli skorzystać z niej zweryfikowani sprzedawcy w Pintereście oraz sprzedawcy z Shopify (platformy, z którą współpracuje portal społecznościowy). Dzięki tej opcji marki będą mogły analizować skuteczność swoich przekazów, odnajdywać piny wzbudzające największe zainteresowanie oraz przekształcać je w reklamy.

Pinterest zdecydował się również rozszerzyć możliwość robienia zakupów w aplikacji o kolejny kraj – Wielką Brytanię. Funkcje, jakie pojawią się w tym państwie, dopasowano na podstawie tych, które cieszyły się największym zainteresowaniem wśród konsumentów ze Stanów Zjednoczonych. Będzie to m.in. możliwość robienia zakupów z wyników wyszukiwania lub Pinterest Lens. Brytyjczycy będą mogli także czerpać inspiracje z Shopping Spotlights – czyli rekomendacji, jakie eksperci przygotują dla Pinteresta.

[[{“fid”:”58757″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

Źródło: newsroom.pinterest.com

Portal społecznościowy zdecydował się także na stworzenie Holiday Hub – czyli strony, na której pojawiać się będą inspiracje i rozwiązania dla marek związane z okresem przedświątecznym. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj