W październiku 2020 roku marka Tarczyński Naturalnie poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Tomaszem Jakubiakiem. Nowy ambasador m.in. poprowadzi program na YouTubie.
Marka przekazuje, że ambasadora wybrano na podstawie zamiłowania Jakubiaka do mięsa oraz gotowania go z wykorzystaniem naturalnych, polskich produktów. „Podróżując po Polsce z kamerą, miałem przyjemność poznać wielu lokalnych producentów wędlin, ale nie bez przyczyny to właśnie z marką Tarczyński nawiązaliśmy współpracę. Osoby, które znają mnie z telewizji, wiedzą, że zawsze starannie dobieram swoich partnerów. Z marką Tarczyński łączy mnie przede wszystkim zamiłowanie do mięsa oraz wspólne motto: »myśl lokalnie, działaj globalnie«. Naprawdę podziwiam zapał właścicieli do tworzenia produktów tak wysokiej klasy na tak dużą skalę. Wcześniej przyjrzałem się też z bliska ich składnikom i procesowi produkcji. Bez żadnych zastrzeżeń mogę powiedzieć, że cieszę się na tę współpracę” – mówi ambasador.
W ramach współpracy Jakubiak poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na YouTubie. Do serii wideo będą zapraszani goście – sportowcy, influencerzy, osoby z show-biznesu – z którymi kucharz będzie przygotowywać śniadania z wykorzystaniem produktów z linii Tarczyński Naturalnie. Pierwszą zaproszoną osobą jest blogerka kulinarna i parentingowa Mamagerka. Odcinki będzie można oglądać także na Facebooku marki.
Ambasador weźmie także udział w innych działaniach marketingowych – m.in. będzie gościem wydarzeń w Strefie Aktywności Tarczyński oraz pojawi się w materiałach telewizyjnych (np. w programach śniadaniowych, gdzie zaprezentuje przepisy).
„Tomek to niewątpliwie specjalista w swoim fachu i jednocześnie szef kuchni, który słynie z zamiłowania do mięsa. Ponadto, Tomek jako osobowość medialna nie tylko gotuje na żywo, ale też edukuje swoich widzów. Od zawsze doceniał walory mięsa i używał wyłącznie naturalnych składników do jego przygotowania , więc jako nowy ambasador mocno potwierdza wiarygodność naszej marki Tarczyński Naturalnie” – komentuje Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu w firmie Tarczyński.
Marka przekazuje, że współpraca z ambasadorem potrwa minimum rok. (ak)