Firma Decoroom, zajmująca się projektowaniem i aranżacją wnętrz, ma nową indentyfikację wizualną. Zmiany dotyczą m.in. logotypu, palety kolorystycznej oraz materiałów marketingowych.
Dowiadujemy się, że marka odeszła od standardowych kształtów liter, wprowadzając do wnętrza napisu „więcej lekkości”, przy użyciu „przyjaznych, miękkich kształtów”. Logotyp dodatkowo został zaprojektowany w dwóch wariantach – poziomym i pionowym.
Nowe logo
Poprzednie logo
Decoroom zdecydowało się również na powrót do wcześniejszego sloganu: „DECOROOM. Dla Twojego wnętrza”. Jak informuje firma, „sformułowany w ten sposób claim doskonale odzwierciedla” codzienną pracę marki w indywidualnym podejściu do każdego projektu. Dowiadujemy się też, że ponowne sięgnięcie po hasło jest „ukłonem w stronę bogatej historii firmy”.
W ramach aktualizacji opracowano też „Deco Wzór”, który może służyć do m.in. oznaczania wnętrz kopert lub dekoracji.
Zmianom towarzyszy dodatkowo odświeżona paleta kolorystyczna w trzech odcieniach niebieskiego, która ma symbolizować profesjonalizm, doświadczenie i odpowiedzialność. Tej kompozycji towarzyszy kolor pomarańczowy, podkreślający „pierwiastek kreatywny zespołu”. Nowa identyfikacja wizualna ma pozwolić na dopasowywanie się do różnego rodzaju nośników, co pozwoli na utrzymanie spójności materiałów drukowanych.
Odświeżone zostały też katalogi, które prezentują poszczególne pakiety oferowanych usług.
Dalej dowiadujemy się, że wszystkie te zmiany mają „oddawać ducha marki i inspirować do dalszego, aktywnego działania”. Firma tłumaczy również, że redesign był okazją do „refleksji nad dotychczasowymi sukcesami marki i strategią na kolejne lata”.
Za stworzenie nowej identyfikacji wizualnej odpowiadają projektanci z Syfon Studio. (kd)