9 grudnia 2020 roku Jameson Irish Whiskey zyskało nową ambasadorkę – Darię Zawiałow. Tym samym wokalistka dołączyła do Piotra Kędzierskiego, który jest twarzą producenta whiskey od 2017 roku.
Zawiałow wystąpiła w drugiej odsłonie kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey”, w której marka komunikuje swoje wartości: wspólne celebrowanie wolnego czasu oraz budowanie więzi i relacji międzyludzkich, przy jednoczesnym zaznaczeniu wolności i indywidualności. „Główny przekaz kampanii to podkreślenie, że każdy z nas jest inny, ale koniec końców znajdujemy wspólny język, jakieś spoiwo, dzięki któremu tworzymy społeczności. Na wiele tematów możemy dyskutować, różnić się, ale co do jednego jesteśmy zgodni – uwielbiamy whiskey Jameson za niepowtarzalny charakter i smak” – mówi Agnieszka Michalska, Senior Brand Manager w Jamesonie.
Dzięki nowej ambasadorce marka chce otworzyć się na świat kobiet, a jej dołączenie do Piotra Kędzierskiego Jameson nazywa „łączeniem ognia z wodą”.
W ramach współpracy powstały zdjęcia i wideo z udziałem Darii Zawiałow i Piotra Kędzierskiego, które mają być swego rodzaju manifestem marki. Od 9 grudnia 2020 roku materiały te są udostępniane w mediach społecznościowych Jamesona. Wokalistka będzie pojawiać się także na wydarzeniach marki, a jej wizerunek będzie prezentowany na materiałach POS. Dodatkowo ambasadorka weźmie udział w specjalnej audycji w Newonce.radio. W planach są także kolejne projekty, o których producent whiskey będzie informować w przyszłości.
Strony nie informują, jak długo potwa współpraca. (ak)