Związek Firm Public Relations poinformował o dołączeniu do organizacji dwóch agencji – StrategyWise i Touch.PR. Lista agencji związkowych zawiera w tej chwili 36 pozycji.
StrategyWise to niezależna grupa doradcza, specjalizują się w komunikacji strategicznej, założona w listopadzie 2019 roku. Agencja, którą zarządzają Piotr Talarek i Barbara Paszkiewicz-Laskowska, specjalizuje się w działaniach z zakresu public affairs, zarządzania reputacją oraz komunikacji kryzysowej. „Jesteśmy doświadczonym zespołem, ale nową marką na rynku firm doradztwa komunikacyjnego, stąd alians z najbardziej rozpoznawalną organizacją branży PR był dla nas naturalnym krokiem” – mówi Piotr Talarek, partner zarządzający StrategyWise.
Agencja pracuje dla firm z branży usług diagnostycznych, funduszy inwestycyjnych, real estate, handlu detalicznego czy windykacyjnej; w gronie jej klientów jest też polski start-up.
Touch.PR to z kolei agencja założona w 2016 roku, która specjalizuje się w działaniach takich jak influencer marketing, embloyer branding, komunikacja B2B, komunikacja korporacyjna oraz komunikacja produktowa. Firma zarządzana przez Sandrę Kaczmarek pracuje m.in. dla marek Sundose, Żabka Polska, Stiga, APP-PROJEKT czy PGS Software.
„ Dołączenie do ZFPR traktujemy jak swego rodzaju awans – otoczenie biznesowe, jakie oferuje Związek, to niesamowita możliwość rozwoju i wymiany doświadczeń. Choć jesteśmy młodą agencją, zapewniamy, że będziemy mieć dużo do powiedzenia, szczególnie w obszarze nowych narzędzi komunikacji, które warto sprofesjonalizować” – komentuje Sandra Kaczmarek, CEO Touch.PR. (mb)