Bukmacher Superbet informuje o rozpoczęciu procesu zmiany identyfikacji wizualnej na wszystkich europejskich rynkach, w tym także w Polsce. Marka chce w ten sposób m.in. podkreślić swoje nastawienie na rozrywkę i powiązanie ze sportem.
Superbet podkreśla też, że tymi działaniami „chce dołączyć do liderów polskiego i europejskiego rynku zakładów sportowych”. Dowiadujemy się, że marka „odchodzi od archaicznego stylu na rzecz przystępnych, sugestywnych i przyjaznych form, które odzwierciedla nowy logotyp jako element całej, spójnej identyfikacji z typografią na każdą okazję”.
„Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się operatorów zakładów bukmacherskich w Europie i teraz mamy wizerunek, który to odzwierciedla” – mówi John Harmander, Chief Marketing Officer Superbet. Marka przypomina też m.in. o działaniach z ambasadorami, takimi jak Jerzy Dudek i Jan Błachowicz, nowych projektach sponsoringowych w polskiej piłce nożnej (GKS Tychy, Polonia Bytom), kampaniach telewizyjnych czy rozwoju własnych formatów wideo na potrzeby działań w social mediach. Czytamy, że rebranding ma przyczynić się do ich „mocniejszego wydźwięku teraz i w przyszłości”. „Widzę zmianę Superbet jako przyszłościową. Superbet ma sport w sercu i będzie to teraz jeszcze bardziej widoczne” – dodaje Jerzy Dudek, ambasador marki Superbet w Polsce.
Jerzy Dudek i nowa identyfikacja marki
„Ta zmiana cieszy. Odzwierciedla nasze myślenie w codziennej pracy: »Być lepszym niż wczoraj«” – komentuje z kolei Katarzyna Gawlik, Marketing Manager Superbet Polska. „To hasło wiele dla nas znaczy, zarówno w komunikacji na zewnątrz, jak i dla wewnętrznego etosu. Zaczynamy bowiem od swoich ambicji i sprawiamy, żeby miała ona odzwierciedlenie w wymiernych efektach dla naszych SuperKlientów, czy w pracy z Jerzym Dudkiem, Janem Błachowiczem czy Sławomirem Peszką. Oni są nie tylko ambasadorami marki, ale także przykładami historii o wielkich sukcesach dla naszego zespołu” – podkreśla.
Dowiadujemy się także, że odświeżona identyfikacja wizualna ma mieć wpływ na lepsze postrzeganie przez klientów i innych interesariuszy, co zdaniem marki „wydaje się niezbędne w sytuacji, gdy Superbet ma ambitne plany rywalizowania na wielu światowych rynkach”.
Proces zmian zaczął się od wyglądu strony internetowej marki, jej aplikacji mobilnej, komunikacji w social mediach i na kreacjach reklamowych w internecie. Później modyfikacji ulegną także telewizyjne spoty reklamowe bukmachera. Superbet informuje, że m.in. ze względu na aktywność marki w kilku projektach sponsoringowych „całość zmian przebiegnie na przestrzeni kilku najbliższych miesięcy”.
Poprzednie logo
(kd)