piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTikTok rusza z nową funkcją dla reklamodawców

TikTok rusza z nową funkcją dla reklamodawców

TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców, którzy chcą budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. Dowiadujemy się, że TikTok Reach & Frequency zapewnia „przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego”.

Dowiadujemy się również, że jest to testowa opcja skierowana do reklamodawców m.in. z Polski, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Narzędzie ma umożliwiać planowanie i zakup mediów, a „przez optymalny zasięg i częstotliwość” także zwiększać rozpoznawalność marki. Serwis zapewnia, że zaletą TikTok Reach & Frequency jest „pełna przewidywalność realizowanej kampanii, która pozwoli zarządzać komunikatami w czasie rzeczywistym i dotrzeć do docelowej grupy odbiorców” z uwzględnieniem kryteriów, m.in: płci, lokalizacji, wieku, języka, zainteresowań czy doświadczenia zawodowego.

Czytamy, że kampanie realizowane przy użyciu nowej funkcji będą „rozliczane” w formacie CPM (liczba wyświetleń), a raportowane efekty przekazu mają zawierać dane takie jak m.in. zasięg, częstotliwość czy CTR (wskaźnik kliknięć).

Platforma tłumaczy, że w celu skorzystania z funkcji należy skontaktować się z zespołem odpowiedzialnym za konto marki dostępnej na TikToku i zarejestrować się w narzędziu. Warunkiem jest posiadanie konta reklamowego TikTok Ads Manager powiązanego umową ramową. Dowiadujemy się, że po takim zgłoszeniu zespół TikToka odpowie na prośbę w ciągu 24 godzin. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj