Na początku 2021 roku swoją działalność rozpoczął butik kreatywny Mamy To, który będzie specjalizować się w obszarze eventów. Założycielkami firmy są Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak. Dowiadujemy się, że nowa agencja eventowa ma zajmować się zarówno wydarzeniami offline’owymi, jak i online’owymi. Do zakresu usług ma należeć również produkcja wideo, design i zintegrowana komunikacja.
Agnieszka Sołtysiak z rynkiem związana jest od 2003 roku, kiedy rozpoczęła współpracę z Walk Group, a w 2009 roku założyła agencję Endorfina, zatrudniając w niej Justynę Fabisiak, absolwentkę dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Po przerwie założycielki Mamy To, po blisko pięciu latach, powróciły do wspólnych działań.
„Wiele osób, słysząc o naszych planach, dziwiło się, że mimo obecnego kontekstu gospodarczego i niejasnych prognoz, decydujemy się rozpocząć nową przygodę biznesową” – mówi Agnieszka Sołtysiak. „Robimy to bez obaw i bez kompleksów, bo z przepracowaną, długofalową strategią rozwoju. Takie jesteśmy i takie będzie nasze nowe dzieło: pewne obranego kierunku, świadome posiadanego doświadczenia i niepokorne biznesowo. To podejście nigdy nas – jako zawodowy duet, ale i każdą z osoba – nie zawiodło w drodze na wiele szczytów. Wierzymy, że i tym razem, dzięki precyzyjnemu połączeniu naszych energii, wbiegniemy ciężką pracą, ale bez zadyszki na kolejny z nich” – podsumowuje.
„Naszymi konceptami i autorskimi realizacjami chcemy zmieniać zastaną rzeczywistość” – dodaje Justyna Fabisiak. „A co liczy się bardziej: podróż czy dotarcie do celu? Według Mamy To najważniejsze jest towarzystwo, z którym się podróżuje. Dlatego jestem spokojna o dotarcie do zaplanowanych destynacji” – zaznacza. (kd)
Zdjęcie główne: od lewej Justyna Fabisiak i Agnieszka Sołtysiak