Agencja public relations Concept PR uruchomiła nową markę – Concept AUDIO, która zajmie się tworzeniem i realizacją strategii contentu audio, w tym m.in. produkcją podcastów.
Concept AUDIO będzie oferować firmom, markom i ekspertom wsparcie w komunikacji audio. Agencja zajmuje się pełnym zakresem usług tworzenia i produkcji materiałów audio: identyfikacją dźwiękową, przygotowywaniem scenariuszy, prowadzeniem oraz nagrywaniem podcastów, a także montażem, postprodukcją i wsparciem promocyjnym.
Za projekt odpowiadają Karolina Piekus, założycielka i właścicielka Concept PR, oraz Michał Dobrzański, analityk i ekspert rynku mediów, współzałożyciel i Chief Podcast Officer w Concept AUDIO.
„Przed nami złota era usług głosowych oraz social audio, które są fantastycznym uzupełnieniem zarówno mediów tradycyjnych, jak i społecznościowych. Content audio ma dodatkową moc, gdyż paradoksalnie – choć jest bardzo angażujący i doskonale zapamiętywany – nie pochłania całej naszej uwagi” – komentuje Karolina Piekus. „Jednocześnie podcasty i treści audio są bardzo skutecznymi narzędziami zwłaszcza do dzielenia się ekspercką wiedzą. Dlatego też trudno przecenić ich potencjał w public relations, content marketingu czy budowaniu pozycji eksperta” – dodaje.
Michał Dobrzański zwraca uwagę, że podcasty od dwóch lat są coraz częściej elementem media-miksu. „To znaczy, że marketerzy dostrzegają ich potencjał jako skutecznego narzędzia komunikacji” – wskazuje.
Pierwszym projektem, który realizuje Concept AUDIO, jest podcast o komunikacji, wizerunku i PR „Off the Record”. (mb)
Zobacz także: Po co podcasty PR-owcom