Grupa Polsat Plus (poprzednio Cyfrowy Polsat) zaczyna wprowadzać zmienione logotypy. O rebrandingu marek poinformowano w czerwcu – wówczas przedstawiono nowe znaki Polsatu i Plusa.
Grupę czeka jednak więcej zmian – markę Cyfrowy Polsat zastąpi nowy brand, Polsat Box. Ponadto Ipla i Cyfrowy Polsat GO zmienią się w jeden serwis Polsat Box Go. Powstanie również nowy serwis z treściami Telewizji Polsat – Polsat Go.
Jak informowaliśmy w czerwcu, nowe znaki marek Plus i Polsat są zupełnie różne od dotychczasowych. Symbolem telewizji Polsat nie będzie już słońce, a sieci Plus – znak plusa przypominający uśmiech. Od teraz logotypy będą składać się z nazw marek – które łączyć będzie ten sam font – oraz kół.
Nowe logotypy Polsatu i Plusa
Czytaj też: Nowe logotypy Plusa i Polsatu: zmiana potrzebna, ale bez efektu „wow”
„Każda marka zapewnia odbiorcom możliwość wyboru tego, czego chcą i potrzebują – wszystkie nasze marki łączy hasło: »Wybierz swoje wszystko«” – wyjaśnia Mirosław Błaszczyk, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.
Logotypy wszystkich głównych marek mają być spójne, by odbiorcy kojarzyli je z Grupą Polsat Plus.
Komunikację związaną ze zmianami firma zaczęła od kampanii, której hasłem przewodnim było pytanie „Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?”. Jak wyjaśnia Grupa, w pierwszej odsłonie kampanii celowo nie zaprezentowano marek, „aby wzbudzić ciekawość i zaintrygować odbiorców”. Kolejny etap pokazuje już marki i odpowiada na pytanie „Kto rządzi?”. „A tym, kto rządzi jest każdy z nas – mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, odbiorca programów, filmów, seriali. Rządzi, bo wybiera to, co chce, co lubi i co jest mu potrzebne” – wyjaśnia firma.
Jak zapowiada firma, wprowadzanie zmian potrwa kilka tygodni, by klienci i widzowie mieli czas się z nimi zapoznać. (mb)