Zofia Bugajna-Kasdepke, Vice President i Founding Partner SEC Newgate CEE, znalazła się w pierwszym składzie jury Davos Digital Awards. Jest jedyną reprezentantką Polski wśród jurorów.
Przewodniczącym jury, złożonego z ekspertów z ponad dziesięciu krajów, będzie Rui Martins, szef kampanii krajowych Komisji Europejskiej dla Portugalii.
Konkurs zainicjowany został przez World Communications Forum Association, organizatora światowego forum profesjonalistów branży komunikacyjnej w szwajcarskim Davos. Jurorzy oceniać będą innowacyjność i skuteczność kampanii digitalowych i wybierze zwycięzców w kategoriach: Najlepsza kampania digitalowa, Najlepsza firma prowadząca kampanie cyfrowe oraz Digital Guru of 2021.
„Mimo że mam spore doświadczenie jako jurorka, to czuję się bardzo podekscytowana perspektywą oceny prac spoza Europy. Zwłaszcza Azja i Afryka to dla mnie nowe zawodowe terytoria. Wspólnie z pozostałymi sędzinami i sędziami będziemy szukać najlepszych sposobów wykorzystania digitalowych narzędzi i kanałów komunikacji w kampaniach PR, które wychodzą poza granice swojej dyscypliny” – komentuje dla PRoto.pl Zofia Bugajna-Kasdepke.
Jurorzy Davos Digital Awards mają w ocenach brać pod uwagę „siłę insightu, danych i analiz, wykorzystanych do stworzenia strategii oraz wyznaczenia taktyk; udokumentowanie strategii i planningu; innowacyjność w myśleniu o kanałach, mediach i technikach; skuteczność realizacji założonego planu (implementację); oryginalność i kreatywność; przestrzeganie wartości etycznych”. (mb)