Na polskim rynku public relations pojawiła się nowa agencja – Only PR. Specjalizuje się w działaniach dla spółek technologicznych i aplikacji mobilnych, lecz w gronie klientów agencji są również m.in. deweloperzy. Agencja zamierza rozwinąć kompetencje w kategoriach lifestyle i sport.
Only PR zaczęło działalność w lipcu 2021 roku. W zakres usług warszawskiej firmy wchodzą PR ekspercki, personal i employer branding, media relations, PR korporacyjny, CSR, PR dla start-upów, komunikacja wewnętrzna, komunikacja kryzysowa, tworzenie grafik i stron internetowych oraz eventy.
W Only PR partnerem zarządzającym jest Nina Żwirko. Odpowiada za organizację pracy i tworzenie strategii public relations dla klientów. Nina Żwirko ma doświadczenie w komunikacji zewnętrznej jak i wewnętrznej. Pracowała m.in. w LOTOS Kolej, gdzie prowadziła komunikację wewnętrzną. Doświadczenie zdobywała też w agencji PR. Współtworzyła także kampanie wyborcze oraz pracowała nad wizerunkiem osób i firm. Z wykształcenia jest ekonomistką.
Nina Żwirko
Zespół agencji liczy obecnie trzy osoby, będzie jednak powiększany. Jak mówi Nina Żwirko, docelowo agencja chce stworzyć „dwie wyspecjalizowane dywizje – biznesową i lifestyle”. „Pracujemy także nad rozwojem działu wideo” – dodaje partnerka zarządzająca.
W gronie klientów Only PR są obecnie dwa start-upy z branży nowych technologii, aplikacje mobilne i spółka z branży gamdev. (mb)