Instagram informuje, że we wrześniu 2021 roku rozpoczął działania skierowane do młodych twórców, skupiające się wokół hasła „Yours To Make”. Zaprezentowano spot promujący kampanię, który można obejrzeć na stronie.
Inicjatywa serwisu ma zainspirować do odkrywania siebie i tworzenia własnej tożsamości. Portal zachęca młodych twórców do korzystania z narzędzi oferowanych przez platformę, aby budować społeczność, znajdować nowe zainteresowania czy publicznie zabierać głos.
Serwis chce stwarzać warunki do wspólnych działań użytkowników. W filmie pokazano młode osoby, które w kreatywny sposób korzystają z możliwości Instagrama. Obecni w spocie są m.in. artysta hip-hopowy Topaz Jones, gimnastyczka Morgana Hurda, wizażystka Madrona Redhawk i twórca cyfrowy Justin Yi.
Kampania ruszyła 23 września 2021 roku w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. W kolejnych dniach serwis zapowiada rozszerzenie działań w pozostałych krajach. (ap)