piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościYES w kampanii pokazuje siłę kobiet

YES w kampanii pokazuje siłę kobiet

„Mówimy TAK wszystkim kobietom” – przekazuje marka biżuterii YES w najnowszej kampanii „Jestem kobietą”. Akcja z udziałem m.in. Aleksandry Żebrowskiej i Katarzyny Zillmann ma promować siłę kobiet i być hołdem dla ich różnorodności, odwagi, niezależności, siły, emocji czy wrażliwości.

„Żyjemy w świecie, w którym my kobiety ciągle słyszymy NIE. Słyszymy NIE, kiedy chcemy definiować kobiecość na nowo. Kiedy jesteśmy odważne i silne, i kiedy wychodzimy poza schemat. NIE, kiedy jesteśmy w czymś lepsze. NIE, kiedy przejmujemy kontrolę i kiedy robimy coś, co dla mężczyzn jest naturalne. Ale nie dla nas. NIE, kiedy chcemy równego traktowania w każdej dziedzinie: w pracy, w domu i życiu społecznym. Kiedy prosimy o coś, o co nie powinnyśmy prosić. Słyszałyśmy już wystarczająco dużo NIE. Najwyższy czas, by razem stworzyć świat pełen kobiecej siły, który w zamian powie nam TAK. TAK dla silnych, niezależnych i odważnych kobiet. Dla tych, które chcą takie być w każdej dziedzinie życia” – wyjaśnia marka. „TAK dla kobiecej wrażliwości i kobiecych emocji” – czytamy w opisie kampanii.

W kampanii wystąpiły kobiety, które „nie boją się mówić własnym głosem”: Aleksandra Żebrowska, matka, żona znanego aktora i samodzielna bizneswoman, która w social mediach codziennie „pokazuje rzeczywistość bez instagramowych filtrów i Photoshopa”; Katarzyna Zillmann – olimpijka, która przy okazji odbierania srebrnego medalu w Tokio pozdrowiła swoją dziewczynę; modelka plus size Bogna Golec; Christina Flagmeier – która w wieku 74 lat została modelką; oraz Aleksandra Wiederek-Barańska – kobieta, która od lat walczy z nowotworami. 

Spot przybliża historię każdej z nich. Jego reżyserem jest Krzysztof Grajper, a zdjęcia w ramach kampanii wykonała Gosia Turczyńska. Akcję dla YES opracowała agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, produkcją zajęło się F25.

„TVP jako jedyna stacja odmówiła emisji spotów marki, twierdząc, że godzą one we wrażliwość jej odbiorców” – opisuje press. pl. Jak tłumaczy w rozmowie  z „Pressem” Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JvM, telewizja zażądała „usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości”. „Z tym że te tak zwane nagości TVP mogła ewentualnie tolerować po godz. 20, jednak pary nieheteronormatywnej – o żadnej porze” – tłumaczy przedstawiciel agencji. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj