niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPodlaskie szuka agencji. Zamierza promować się za granicą

Podlaskie szuka agencji. Zamierza promować się za granicą

Województwo podlaskie poszukuje agencji, która zajmie się opracowaniem koncepcji oraz strategii realizacji kampanii promocyjnej na wybranych rynkach zagranicznych.

Działania mają być prowadzone w ramach projektu Promocja gospodarcza województwa podlaskiego pn. „Podlaskie – naturalna droga rozwoju”. Jego celem jest promocja walorów gospodarczych i inwestycyjnych regionu oraz przedsiębiorstw działających na terenie województwa. Aktywności podejmowane w ramach tego projektu mają zwiększyć rozpoznawalność regionu w kraju i za granicą.

Promocja województwa podlaskiego ma być prowadzona na następujących rynkach zagranicznych: Belgia, Francja, Niemcy, Wielka Brytania, kraje bałtyckie. Państwa te wyłoniono w badaniu, którym rozpoczęto realizację projektu. Grupą docelową kampanii promocyjnej na wspomnianych rynkach będą potencjalni inwestorzy zagraniczni na rynku polskim oraz partnerzy handlowi przedsiębiorstw podlaskich. Kampania ma być skierowana przede wszystkim do kadry kierowniczej przedsiębiorstw zagranicznych oraz osób podejmujących strategiczne decyzje dotyczące dalszego rozwoju firmy.

Województwo podlaskie w kraju i za granicą promuje się hasłem „Podlaskie zasilane naturą” („Podlaskie fuelled by nature”), które ma podkreślać, że „w Podlaskiem mariaż natury i technologii jest możliwy, a ochrona nieskażonej przyrody nie musi hamować rozwoju gospodarczego”. W promocji gospodarczej województwo wykorzystuje z kolei hasło „Podlaskie – naturalna droga rozwoju” („Podlaskie Region – the natural place to do business”), „które w subtelny sposób nawiązuje do motta przewodniego promocji regionalnej, koncentrując się przede wszystkim na walorach gospodarczych i potencjale inwestycyjnym województwa”. Koncepcja kampanii promocyjnej, do której poszukiwana jest agencja, nie może skupiać się na walorach turystycznych i przyrodniczych województwa podlaskiego.

Kampania ma zostać przeprowadzona między drugim kwartałem 2022 roku a lutym 2023 roku. Dokładny termin zostanie ustalony po podpisaniu umowy z wybraną firmą. Zamówienie ma zostać zrealizowane w terminie 45 dni od dnia zawarcia umowy

W ramach kampanii na działania reklamowe w mediach społecznościowych ma zostać przeznaczone ok. 3000000 zł brutto, na kampanię reklamową w zagranicznych mediach telewizyjnych – 2200000 zł brutto, a na artykuły promocyjno-reklamowe w prasie zagranicznej – 120 000 zł brutto.

Zamawiający podkreśla, że dokładne kwoty zostaną określone po podpisaniu umowy.

Oferty można składać za pośrednictwem platformy zakupowej na stronie do 22 grudnia 2021 roku do godziny 10:00. Więcej informacji można znaleźć tutaj. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj