Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Gdańsk rusza z kampanią społeczną o równości. na początku lutego 2022 roku ruszyła kampania społeczna „gdańsk miastem równości”, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na równość obywateli miasta wobec prawa, a także wyrażenie sprzeciwu wobec mowy nienawiści, hejtu i dyskryminacji. „nie ma miejsca na żadne »ale« w kwestii elementarnych praw człowieka i obywatela, w kwestii równości i równego traktowania. ta kampania ma zwrócić uwagę na różne aspekty równości, które dotyczą każdego z nas. mieszkańcy gdańska są wrażliwi i rozumieją potrzeby innych, ale z pewnością są także tacy, którzy nigdy nie mieli możliwości uświadomienia sobie, jak to jest żyć z poczuciem wykluczenia i odrębności” – mówi aleksandra dulkiewicz, prezydent gdańska. „kampania skierowana jest do wszystkich gdańszczanek i gdańszczan, po to, żebyśmy umieli odkryć wrażliwość, zauważyć drugiego człowieka i jego potrzeby” – dodaje. jak informują organizatorzy, przygotowane specjalnie na potrzeby kampanii spoty oraz billboardy i citylighty, umieszczone w przestrzeni miejskiej, będą dotykać kwestii różnych rodzajów dyskryminacji – pochodzenia, płci, wieku, niepełnosprawności, orientacji psychoseksualnej, światopoglądu, sytuacji ekonomicznej czy wykształcenia. bohaterami filmów będą przedstawiciele tych grup, które na swojej drodze najczęściej spotkają się z wykluczeniem lub brakiem tolerancji. działania w ramach kampanii będą prowadzone również w internecie, głównie w mediach społecznościowych – w kanałach miasta oraz partnerów akcji, a także na stronie gdańskiego centrum równego traktowania. w ramach akcji przeprowadzony zostanie konkurs dla organizacji społecznych. ich zadaniem będzie przygotowanie działań propagujących postawy i idee równościowe, na które będzie można uzyskać grant. kampania społeczna jest kolejnym elementem uchwalonego przez radę miasta w 2018 roku gdańskiego modelu na rzecz równego traktowania. kampania „gdańsk miastem równości” zaplanowana jest na dwa lata. (as).
Na początku lutego 2022 roku ruszyła kampania społeczna „Gdańsk Miastem Równości”, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na równość obywateli miasta wobec prawa, a także wyrażenie sprzeciwu wobec mowy nienawiści, hejtu i dyskryminacji.
„Nie ma miejsca na żadne »ale« w kwestii elementarnych praw człowieka i obywatela, w kwestii równości i równego traktowania. Ta kampania ma zwrócić uwagę na różne aspekty równości, które dotyczą każdego z nas. Mieszkańcy Gdańska są wrażliwi i rozumieją potrzeby innych, ale z pewnością są także tacy, którzy nigdy nie mieli możliwości uświadomienia sobie, jak to jest żyć z poczuciem wykluczenia i odrębności” – mówi Aleksandra Dulkiewicz, prezydent Gdańska. „Kampania skierowana jest do wszystkich gdańszczanek i gdańszczan, po to, żebyśmy umieli odkryć wrażliwość, zauważyć drugiego człowieka i jego potrzeby” – dodaje.
Jak informują organizatorzy, przygotowane specjalnie na potrzeby kampanii spoty oraz billboardy i citylighty, umieszczone w przestrzeni miejskiej, będą dotykać kwestii różnych rodzajów dyskryminacji – pochodzenia, płci, wieku, niepełnosprawności, orientacji psychoseksualnej, światopoglądu, sytuacji ekonomicznej czy wykształcenia. Bohaterami filmów będą przedstawiciele tych grup, które na swojej drodze najczęściej spotkają się z wykluczeniem lub brakiem tolerancji.
Działania w ramach kampanii będą prowadzone również w internecie, głównie w mediach społecznościowych – w kanałach miasta oraz partnerów akcji, a także na stronie Gdańskiego Centrum Równego Traktowania.
W ramach akcji przeprowadzony zostanie konkurs dla organizacji społecznych. Ich zadaniem będzie przygotowanie działań propagujących postawy i idee równościowe, na które będzie można uzyskać grant.
Kampania społeczna jest kolejnym elementem uchwalonego przez Radę Miasta w 2018 roku Gdańskiego Modelu Na Rzecz Równego Traktowania. Kampania „Gdańsk Miastem Równości” zaplanowana jest na dwa lata. (as)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Gdańsk rusza z kampanią społeczną o równości. na początku lutego 2022 roku ruszyła kampania społeczna „gdańsk miastem równości”, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na równość obywateli miasta wobec prawa, a także wyrażenie sprzeciwu wobec mowy nienawiści, hejtu i dyskryminacji. „nie ma miejsca na żadne »ale« w kwestii elementarnych praw człowieka i obywatela, w kwestii równości i równego traktowania. ta kampania ma zwrócić uwagę na różne aspekty równości, które dotyczą każdego z nas. mieszkańcy gdańska są wrażliwi i rozumieją potrzeby innych, ale z pewnością są także tacy, którzy nigdy nie mieli możliwości uświadomienia sobie, jak to jest żyć z poczuciem wykluczenia i odrębności” – mówi aleksandra dulkiewicz, prezydent gdańska. „kampania skierowana jest do wszystkich gdańszczanek i gdańszczan, po to, żebyśmy umieli odkryć wrażliwość, zauważyć drugiego człowieka i jego potrzeby” – dodaje. jak informują organizatorzy, przygotowane specjalnie na potrzeby kampanii spoty oraz billboardy i citylighty, umieszczone w przestrzeni miejskiej, będą dotykać kwestii różnych rodzajów dyskryminacji – pochodzenia, płci, wieku, niepełnosprawności, orientacji psychoseksualnej, światopoglądu, sytuacji ekonomicznej czy wykształcenia. bohaterami filmów będą przedstawiciele tych grup, które na swojej drodze najczęściej spotkają się z wykluczeniem lub brakiem tolerancji. działania w ramach kampanii będą prowadzone również w internecie, głównie w mediach społecznościowych – w kanałach miasta oraz partnerów akcji, a także na stronie gdańskiego centrum równego traktowania. w ramach akcji przeprowadzony zostanie konkurs dla organizacji społecznych. ich zadaniem będzie przygotowanie działań propagujących postawy i idee równościowe, na które będzie można uzyskać grant. kampania społeczna jest kolejnym elementem uchwalonego przez radę miasta w 2018 roku gdańskiego modelu na rzecz równego traktowania. kampania „gdańsk miastem równości” zaplanowana jest na dwa lata. (as).