Kancelaria Premiera Rady Ministrów ogłosiła przetarg na przeprowadzenie kampanii społecznych i informacyjnych w internecie, przede wszystkim w mediach społecznościowych.
Wybrana firma ma zająć się obsługą kampanii informacyjnych i społecznych zlecanych przez KPRM. Kampanie te mają informować o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentować zmiany i rozwiązania stworzone dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów programów. Grupą docelową działań będzie ogół społeczeństwa, w tym m.in. firmy z sektora MŚP, osoby 50+, osoby z niepełnosprawnościami, młodzi ludzie (do 30 roku życia) wchodzący lub wracający na rynek pracy, młode małżeństwa i rodziny z dziećmi, mieszkańcy małych miejscowości, osoby korzystające z publicznej ochrony zdrowia oraz studenci.
Działania komunikacyjne będą realizowane w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych – KPRM wymienia takie serwisy jak Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, TikTok, Instagram, Twitch czy Pinterest. Przeprowadzone ma zostać sześć typów kampanii: o budżecie 5 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys. zł, 200 tys. zł, 300 tys. zł oraz 500 tys. zł.
Cały budżet zamówienia oszacowano na 2,44 mln zł netto (bez VAT). Współpraca KPRM z wybraną firmą ma potrwać do 26 grudnia 2022 roku. Kryterium wyboru agencji jest cena.
Oferty są przyjmowane do 31 marca 2022 roku do 10:00. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)