poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościUFG szuka agencji do kampanii Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego

UFG szuka agencji do kampanii Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny zaprasza agencje do składania ofert na kampanię Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego.

UFG opublikował ogłoszenie o zapytaniu ofertowym, którego przedmiotem jest na opracowanie strategii i koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „System Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego”. Kampania ma potrwać przynajmniej cztery miesiące, a do jej opracowania i przeprowadzenia zapraszane są agencje mające doświadczenie w kampaniach społecznych.

Jak wyjaśnia UFG, od 1 lipca 2022 roku interesy ekonomiczne nabywców lokali mieszkalnych na rynku pierwotnym, od deweloperów, będą podlegały ochronie Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego. Fundusz ten ma zabezpieczyć pełny zwrot środków wpłaconych przez klientów w przypadku upadłości dewelopera lub banku prowadzącego mieszkaniowy rachunek powierniczy, a także odstąpienia przez klienta od umowy deweloperskiej. Zwrot środków wpłaconych na zakup mieszkania lub domu będzie możliwy w przypadku upadłości dewelopera i zaprzestania kontynuowania inwestycji, odstąpienia przez syndyka lub zarządcy od umowy zawartej z klientem, upadłości banku prowadzącego mieszkaniowy rachunek powierniczy i niepokrycia całości środków zgromadzonych na tym rachunku przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny, który zapewnia zwrot do 100 tys. euro za wszystkie środki danego klienta w konkretnym banku – łącznie m.in. z jego prywatnymi lokatami, odstąpienia od umowy przez nabywcę (np. gdy deweloper nie przeniesie na nabywcę własności lokalu w określonym terminie lub nie usunie wady istotnej), o ile klient nie uzyskał wcześniej zwrotu swoich środków.

W kampanii UFG chce zakomunikować korzyści płynące dla konsumentów z powołania i funkcjonowania Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego. Zaprasza do składania ofert i współpracy agencje mające doświadczenie w realizacji kampanii społecznych. „To kompleksowy projekt komunikacyjny, obliczony na kilka miesięcy. Co ważne, obejmuje różne narzędzia – zarówno z obszaru public relations, jak i klasycznej działalności reklamowej, a także różne media i formaty dotarcia do potencjalnych nabywców lokali mieszkalnych na rynku pierwotnym. Wszystko po to, aby zasięg kampanii był możliwie jak największy, a także po to, aby kampania wpisała się w nurt kampanii promujących ochronę konsumentów” – mówi Damian Ziąber, rzecznik prasowy UFG.

Kampania zostanie zrealizowana ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej. Szacowana wartość zamówienia wynosi 680 tys. zł brutto (ponad 550 tys. zł netto).

Oferty można składać do 28 marca 2022 roku do godz. 10:00. Zgłoszenia mogą przesyłać udział agencje zajmujące się szeroko pojętą komunikacją – reklamowe/kreatywne, PR, digital, itd.  

 Szczegółowe informacje są dostępne na stronie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj