Polska marka środków czystości SIDOLUX przechodzi rebranding. Rozpoczyna też kampanię wizerunkową pod hasłem „Dobrze się sprząta razem”.
W marcu 2022 roku zmianie uległy logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań środków czystości. Nowa identyfikacja wizualna ma być „nowoczesna, czytelna” oraz „podkreślać wieloletnią tradycję marki”.
Po zmianach logo ma niebieskie tło oraz złoty akcent, „podkreślający tradycję i pozycję marki”. „Sam napis jest bardziej zwięzły, ma nowocześniejszą czcionkę, a ostatnia litera z nazwy – »X« przechodzi w łuk, nadając całemu logotypowi charakterystyczny, eliptyczny kształt” – czytamy w komunikacie prasowym. Marka ma być dzięki temu lepiej widoczna w sklepach.
Nowe logo
Poprzednie logo
W nowej wersji etykiet znalazły się natomiast dodatkowe informacje dla klientów: korzyści z używania danego preparatu oraz jego zapach.
„Nowy wizerunek jest częścią naszej aktualnej strategii komunikacyjnej, którą będziemy prowadzić i rozwijać w najbliższym czasie. Odświeżone logo jest dobrze widoczne i czytelne dla konsumenta. Z jednej strony podkreśla dobrze znaną – już od 1993 roku – jakość marki SIDOLUX, z drugiej eksponuje nowoczesny design” – komentuje Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki SIDOLUX.
Rebrandingiem marki zajęła się agencja SiebertHead. Kampania „Dobrze się sprząta razem” obejmie działania z influencerami, kampanię mediową oraz media relations. Za PR odpowiada agencja PR Hub. (mb)