W maju 2022 roku Anna Dereszowska, polska aktorka i wokalistka, została ambasadorką marki Canpol babies, oferującej akcesoria dla kobiet w ciąży, matek i dzieci. Ambasadorka weźmie udział w kampanii realizowanej pod hasłem „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”.
Firma wyjaśnia, że w kampanii poruszone zostaną zagadnienia związane z macierzyństwem, dlatego zdecydowano się na współpracę z Anną Dereszowska, która „ma za sobą już trzy ciąże, trzy porody i trzy zupełnie inne doświadczenia związane z wychowywaniem pociech”.
„Każda z mam ma wokół siebie wielu doradców – swoją mamę, teściową, siostry, koleżanki, czy znajome z grup społecznościowych. Większość z nich ma inny sposób na wychowywanie dziecka i radzenie sobie z macierzyństwem. Właśnie z tego powodu startujemy z kampanią »Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej«. Chcemy uświadamiać kobietom, że mimo wszechobecnych rad i dobrych intencji ludzi wokół, na koniec dnia, to właśnie mama wie, co najlepsze dla jej dziecka, bo zna je najlepiej na świecie” – wyjaśnia Marcin Biedrzycki, dyrektor zarządzający Grupy Canpol.
Dereszowska będzie promować produkty, których sama używa na co dzień – butelki do karmienia, smoczki, laktatory oraz kubek z rurką i odważnikiem. „Urodziłam trójkę dzieci, więc doskonale wiem, z czym mierzy się świeżo (i nie tylko) upieczona mama. Nie zawsze jest to łatwy czas, a wśród wielu rad, które otrzymujemy, można się pogubić. Dlatego, kiedy usłyszałam myśl przewodnią kampanii »Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej« wiedziałam, że to idealny punkt wyjścia do rozmowy na temat macierzyństwa. Chcę wraz z marką pokazać wszystkim mamom, że to ich zdanie i intuicja są najważniejsze, że każda mama »wie najlepiej«, co dobre dla jej dziecka” – mówi aktorka. Jak dodaje, razem z marką i gronem ekspertów będzie szerzyć informacje, które „dadzą mamom poczcie spokoju i niezbędną wiedzę do podejmowania najlepszych decyzji dla swojego dziecka”.
Kampania z udziałem ambasadorki prowadzona będzie w internecie: zaplanowano aktywności w kanałach społecznościowych marki oraz Anny Dereszowskiej. W maju 2022 roku ma rozpocząć się też specjalny projekt współtworzony przez ambasadorkę – nie podano jednak jego szczegółów.
Stworzeniem strategii i realizacją działań w social mediach marki zajęła się agencja Brandblooming. Za zakup kampanii performance i wizerunkowych odpowiada agencja Rozgłos, a za stworzenie koncepcji kampanii oraz działania PR – Tailor Made PR. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Truskavka, za wideo oraz obsługę kanału marki na YouTubie odpowiada Pracownia Zaangażowanej Komunikacji. (mb)